Biznes Hotel
KATEGORIE
III Ogólnopolski Kongres Menedżerów i Właścicieli Hoteli i Obiektów Hotelowych - video relacja
Pobierz darmowe raporty
  • Raport rynek konferencyjny 2016
    Format: pdf -
    Pobierz plik
  • Raport Obiektów Konferencyjnych w Polsce 2015
    Format: pdf -
    Pobierz plik
  • Raport ActiveMobi: gotowość małych i średnich firm na klienta mobilnego
    Format: pdf - 3,5 MB
    Pobierz plik
Pokaż więcej raportów

Innowacja, która zrewolucjonizuje łazienki w miejscach o dużym natężeniu ruchu

W miejscach o dużym natężeniu ruchu np. na stadionach, lotniskach, w centrach handlowych, łazienki są często zatłoczone i brudne, a ich utrzymanie w czystości stanowi duże wyzwanie dla osób odpowiedzialnych za zarządzanie obiektem. Aby zapobiec tego rodzaju problemom, Tork - światowy lider w branży artykułów higienicznych, opracował nowy system do wycierania rąk - Tork PeakServe system niekończących się ręczników, idealnie sprawdzający się w miejscach o dużym natężeniu ruchu. Nowy system łączy nieosiągalną dotychczas wydajność z unikalnym sposobem dozowania ręczników. Dzięki nowej technologii zarządzający obiektami będą w stanie obsłużyć nawet o 250% więcej gości i upłynnić ruch w łazience.

Duże grupy ludzi znacząco eksploatują łazienki oraz ich wyposażenie. Mydło i papier szybko się kończą, a ekipy sprzątające z trudem nadążają ze sprzątaniem. Najnowsze badania pokazują, że brudne i zatłoczone łazienki to największy problem dla gości przebywających w miejscach o dużym natężeniu ruchu - ponad 70% respondentów niemiło wspomina wizytę w łazience, a 25% stara się w ogóle unikać łazienek w takich miejscach.

“W miejscach o dużym natężeniu ruchu panuje zasada: im więcej ludzi tym lepszy biznes. Satysfakcja gości to cenna waluta, a wygląd łazienki ma na to bezpośredni wpływ. Badania pokazują, że co trzecia osoba unikająca korzystania z łazienki jednocześnie ogranicza ilość spożywanego jedzenia i picia. Takie podejście może mieć negatywny wpływ na prowadzoną działalność, ponieważ licznie odwiedzane miejsca często czerpią duże zyski ze sprzedaży przekąsek i napojów”, twierdzi Wioletta Broda, Senior Product Manager, SCA.

Osoby zarządzające obiektami muszą zadbać również o płynny przepływ gości korzystających z łazienek. Do niedawna kierownicy obiektów mogli wybierać między ręcznikami w roli o wysokiej wydajności a ręcznikami składanymi, które można było łatwiej uzupełniać. „Skorzystaliśmy z obu możliwości i połączyliśmy to, co w nich najlepsze tworząc rewolucyjną hybrydę. Ktoś może pomyśleć, że chodzi tylko o suszenie rąk, w rzeczywistości mówimy o najważniejszej innowacji w tej dziedzinie na przestrzeni ostatnich 20 lat - goście na pewno zauważą różnicę”, dodaje Wioletta Broda.

Kilka ważnych faktów na temat Tork PeakServe®:

  • Największa wydajność na rynku – w jednym dozowniku mieszczą się 2132 ręczniki
  • Jedno ładowanie dozownika wystarcza do obsługi ponad 1000 osób (co odpowiada np. pasażerom 20 autokarów)
  • Korzystanie z ręcznika zajmuje 3 sekundy (aby wysuszyć ręce za pomocą suszarki do rąk potrzeba co najmniej 10 sekund)
  • Opatentowana technologia gwarantuje łatwe i bezproblemowe dozowanie zawsze po jednym ręczniku
  • Wymiana wkładu trwa dwa razy krócej, a uzupełnianie jest możliwe w dowolnym momencie.

Wyniki badań dotyczących łazienek o dużym natężeniu ruchu:

  • 71% odwiedzających ma nieprzyjemne doświadczenia w łazienkach o dużym natężeniu ruchu. 28% twierdzi, że często (lub zawsze) jest to niemiłe doświadczenie
  • 42% respondentów twierdzi, że niemiłe doświadczenia w łazienkach miały również negatywny wpływ na ogólną satysfakcję z imprezy, w której uczestniczyli
  • 4 na 10 osób opowiada znajomemu lub komuś z rodziny o nieprzyjemnych doświadczeniach w łazience (4% osób opisuje swoje doświadczenia w mediach społecznościowych)
  • Brudne i zatłoczone łazienki to jeden z najczęstszych problemów wśród gości biorących udział w wydarzeniach i imprezach masowych. Najczęstszym powodem niechęci do korzystania z łazienek w miejscach publicznych jest obawa przed brudem (37%). Ważną kwestią jest także czas. Respondenci najbardziej obawiają się, że będą zmuszeni zbyt dużo czasu spędzić w łazience i ominie ich to co najważniejsze
  • Jedna trzecia (32%) gości stara się mniej jeść i pić, aby uniknąć wizyty w łazience.

Informacja prasowa
Redakcja Biznes Hotel

Skontaktuj 
się z autorem:

Co otrzymasz po podaniu adresu e-mail?

  • dostęp do wszystkich treści na stronie biznes-hotel.pl,
  • cotygodniową porcję newsów i inspiracji, czyli newsletter Biznes Hotel
  • informacje o wydarzeniach organizowanych przez Biznes Hotel,

Dziękujemy za docenienie!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

Tagi: #HoReCa, #aktualności

Przeczytaj także:

Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl