- Nowa inwestycja firmy jest wyjątkowa z kilku względów – to pierwsza hala Selgros Cash&Carry w Polsce,w której będzie działaćrestauracja Brasserie, a w drugiej połowie roku ruszy Instytut Kulinarny.W hali znajdują się także lady sprzedażowe ze świeżym mięsem, DryAgedBeef – wołowiną dojrzewającą na sucho, wędlinami, serami i antypatii, gdzie klienci zrobią zakupy na wagę jak w delikatesach,oferta produktów marki własnej Transgourmet Premium oraz FrischeParadies, która dołączyła do wielkiej rodziny Transgourmet w 2016 roku– dostawcy słynącego z dystrybucji ekskluzywnych produktów dla najlepszych restauracji w Polsce i za granicą– mówi, Cezary Furmanowicz, Dyrektor Działu Marketingu Selgros i Transgourmet. Teraz te produkty będzie można kupić w Selgros z czego jesteśmy bardzo dumni. Ponadto inwestycja jest przyjazna środowisku – korzysta min. z odzysku energii z klimatyzacji i jest pokryta zielonym dachem.– dodaje.
POLECAMY
- Hala ma już 50 tys. zarejestrowanych nowych klientów, co świadczy o tym jak ważna jest to inwestycja w tej części aglomeracji warszawskiej. To także efekt szerokiej kampanii promocyjnej, która rozpoczęła się cztery miesiące wcześniej. Szacujemy, że halę będzie odwiedzać ok. 2 tys. klientów dziennie – mówi Marcin Wentland, dyrektor 4. hali Selgros w Warszawie.
Świeże produkty z całego świata
Nowa warszawska hurtownia Selgros w Piasecznie przygotowała dla klientów jeden z najszerszych asortymentów na rynku. Mocną stroną firmy jest bogaty wybór świeżych produktów spożywczych. W warszawskiej hali podobnie jak w innych hurtowniach powstanie „Rynek...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 elektronicznych wydań,
- nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma,
- ... i wiele więcej!