Kryzys wywołany koronawirusem dotknął gastronomię szybciej i boleśniej niż zakładano. W odpowiedzi na trudną, epidemiologiczną rzeczywistość, twórcy największego w Polsce wydarzenia kulinarnego, zdecydowali się na zupełnie nową formułę festiwalu. Nieznany dotąd obszar wynosów i dostaw, okazał się najbardziej efektywnym wsparciem dla polskiej sceny restauracyjnej.
POLECAMY
Restaurant Week zaprosił do Festiwalu restauracje, które kontynuują swoją działalność w jedynej, możliwej postaci – czyli dowozów i wynosów. Szefowie Kuchni każdej z uczestniczących restauracji, przygotowali dwudaniowe menu w wersji mięsnej, bezmięsnej, vegan czy rybnej. Dodatkowo wielu z nich zaproponowało Gościom menu specjalne: zestawy rodzinne, weekendowe, a wcześniej Wielkanocne.
– Cieszymy się, że jako wieloletni partner restauratorów mogliśmy w tym trudnym czasie, wspierać ich w najbardziej efektywny sposób - dostarczając zamówienia. Odważny dla nas eksperyment – nowa festiwalowa formuła – okazała się sukcesem. Liczba uczestniczących restauracji i Gości pokazuje, jak silną markę zbudowaliśmy. Delivery Week stał się jedną z najbardziej efektywnych inicjatyw wsparcia gastronomii w Polsce - mówią Paweł Światczyński i Maciej Żakowski, współorganizatorzy Festiwalu.
W promowanie festiwalu zaangażowały się wysokozasięgowe media, partnerzy oraz influencerzy z całej Polski. Warto podkreślić, jak same restauracje tworzą content do komunikacji swojej oferty – zdjęcia i video z pro...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 elektronicznych wydań,
- nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma,
- ... i wiele więcej!