Dobre praktyki restauratorów

Restuaracje
Napisałem tu już kiedyś o tym, że tak na dobrą sprawę w gastronomii nie ma konkurencji. A każdy lokal powstający obok mojego, to nie konkurent, ale partner, z którym możemy budować np. markę ulicy i tworzyć w świadomości gości, że jest takie miejsce w mieście, gdzie warto przyjechać, bo w tym rejonie super karmią. Co więcej, to motywacja do podnoszenia jakości, kreatywności i smaku w swoim lokalu i nie po to by zniszczyć konkurenta, ale by udowodnić, że to nam się należy palma pierwszeństwa.

Ostatnio zostałem mocno zbudowany, kiedy swoje pierwsze urodziny obchodziła poznańska restauracja Firlejka posadowiona w obrębie Starego Miasta. Lokal pełen gości, pełen radości, tort, dobre jedzenie. I w pewnym momencie w drzwiach staje z różami managerka restauracji Pastela, leżącej po drugiej stronie Starego Rynku.  Przyszła, bo uznała, że tak trzeba, że trzeba się wspierać, że trzeba budować dobre relacje sąsiedzkie. Tego brakuje nam na co dzień. To było taki...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 elektronicznych wydań,
  • nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma,
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy