– Wraz ze swoim bratem od 25 lat prowadzi Pani kilka lokali gastronomicznych. Co trzeba zrobić, aby tak długo utrzymać się na tym niezwykle trudnym rynku i do tego odnosić sukcesy?
POLECAMY
– To, co nas wyróżnia, to przede wszystkim stabilność działań i wierność określonym wartościom. Nasze restauracje rozwijały się razem z nami. Do każdego nowego projektu musieliśmy dojrzeć. Na samym początku nie planowaliśmy tak dużej liczby prowadzonych lokali. Jednak cały czas konsekwentnie robiliśmy to, co potrafimy najlepiej, czyli rzetelną gastronomię. I to się opłaciło. Kluczem do zbudowania silnej marki w tej branży jest konsekwencja i wierność sobie. Klienci to doceniają.
– Jak d...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 elektronicznych wydań,
- nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma,
- ... i wiele więcej!