Autorzy entuzjastycznie przyjętej przez branżę gastronomiczną Gościnności tym razem zaglądają na zaplecze restauracji. Porządkują procesy, zbierają dobre praktyki, porady i historie z życia wzięte.
POLECAMY
– Po ciepłym przyjęciu pierwszej części Gościnności usłyszeliśmy wiele wspierających komentarzy o tym, że książka jest potrzebnym narzędziem ułatwiającym pracę w gastronomii. Pewnego dnia jeden z szefów kuchni zwrócił nam uwagę, że jego zachwyt nad książką przyćmiewał brak omówienia zagadnień kuchennych związanych z funkcjonowaniem restauracji – mówi Adam Pawłowski.
– Argumentował, że na restauracyjny organizm składają się zarówno sala, jak i kuchnia. Pomyśleliśmy, że nie da się każdego zadowolić, ale z drugiej strony w naszych głowach zaczęła kiełkować myśl, że Gościnność zasługuje na kontynuację. Tym szefem był Adam Chrząstowski. Zdecydowaliśmy się połączyć nasze kompetencje i rozszerzyć zagadnienia zawarte w pierwszej części książki o te związane z organizacją kuchni. Adam Chrząstowski wsparł nas wiedz...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 elektronicznych wydań,
- nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma,
- ... i wiele więcej!