Dobór odpowiednich narzędzi, które doprowadzą nas do wizerunkowego sukcesu, nie należy do łatwych. Cały proces wymaga przemyślenia wielu kwestii ze strony właściciela oraz menedżerów restauracji. Mnogość możliwości do wykorzystania nierzadko sprawia sporo trudności. Ich spektrum jest wręcz ogromne – od programów lojalnościowych, przez działania z obszaru public relations, reklamę tradycyjną i internetową, po różnego typu narzędzia marketingu internetowego czy niezwykle istotną dbałość o miejsce i zatrudnione osoby.
POLECAMY
Sprawdź potencjał
Pierwszy etap to jeden z najtrudniejszych, przed jakim stajemy. W ramach niego musimy określić nasze cele, założenia i spojrzeć na nie z perspektywy naszego szeroko definiowanego otoczenia. Bardzo często diagnozując bieżącą sytuację, trudno nam nie tyle o zachowanie bezstronności, co po prostu z racji pracy w tym miejscu pewne kwestie stają się dla nas niedostrzegalne. Jak zatem pomóc sobie na etapie diagnozy? Długofalowo najlepiej prosić klientów o opinię. I nie chodzi tutaj o spektakularnie długą i nużącą ankietę, ale o kilka pytań, czasem jedynie 2–3, z kluczowych dla nas obszarów. Jeżeli na etapie diagnozy – rozmów z klientami, pracownikami, w porównaniu z naszą konku...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 elektronicznych wydań,
- nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma,
- ... i wiele więcej!