Patriotyzm konsumencki

Restuaracje
Członkowie Loży Ekspertów "Doceń Polskie" zgodnie przyznają, że panująca obecnie moda na gotowanie, otwartość Polaków na nowe smaki i rosnące znaczenie patriotyzmu konsumenckiego pozytywnie oddziałują na wzrost świadomości kupujących. Bogactwo wysokiej jakości rodzimych produktów to dodatkowa motywacja do tego, by polską kuchnię wciąż odkrywać na nowo - czytam w informacji prasowej.

I dalej. - Obecnie widzimy już, że Polacy (po okresie pewnego „zachłyśnięcia się” ogromnym wyborem produktów) są coraz bardziej rozważni, staranniej wybierają żywność, zwracają uwagę na jej pochodzenie, szukają wyrobów spełniających konkretne wymagania - mówi Mirek Drewniak, członek loży.

POLECAMY

Ostatnio coraz bardziej zaczynam w to wierzyć. Pewien sieciowy market umiejscowiony w nowej poznańskiej galerii stworzył strefę, bardzo pokaźną z artykułami wielkopolskich producentów tych dużych, ale i tych mniejszych, a nawet małych. Chce w ten sposób budować jakiś związek między lokalny...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 elektronicznych wydań,
  • nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma,
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy