Promocja restauracji i firm cateringowych w internecie. Najnowsze trendy

Restuaracje
Dane Instytutu Homo Homini pokazują, że już blisko 40% Polaków korzysta ze stron internetowych lub aplikacji mobilnych podczas zamawiania jedzenia. Nic więc dziwnego, że obecność w internecie staje się dla restauratorów koniecznością. Jakie techniki warto wykorzystać w rywalizacji o uwagę klientów? Przedstawiamy rozwiązania, które pomogą skutecznie wyróżnić się na tle konkurencji.

Dwóch na trzech Polaków korzysta już z internetu. Jego powszechność daje restauratorom dostęp do ogromnej liczby potencjalnych klientów, którzy z jednej strony mogą rezerwować stoliki w restauracji w systemie on-line, a z drugiej – bezpośrednio ze strony www zamawiać jedzenie do domu. Ponadto, w przeciwieństwie do tradycyjnych mediów, internet umożliwia dwustronną komunikację i oferuje szeroki wachlarz nowoczesnych narzędzi marketingowych. Jednym z najpopularniejszych jest newsletter, który niestety często mylony jest przez odbiorców z reklamami. W dobie mnogości komunikatów warto zwrócić na to szczególną uwagę, żeby informacja nie została zignorowana. Wiadomość powinna mieć więc przejrzysty charakter, tak aby odbiorcy mogli łatwo określić jej przydatność i zidentyfikować nadawcę. Dobrze, jeśli klienci od razu po otrzyma...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 elektronicznych wydań,
  • nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma,
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy