Dwóch na trzech Polaków korzysta już z internetu. Jego powszechność daje restauratorom dostęp do ogromnej liczby potencjalnych klientów, którzy z jednej strony mogą rezerwować stoliki w restauracji w systemie on-line, a z drugiej – bezpośrednio ze strony www zamawiać jedzenie do domu. Ponadto, w przeciwieństwie do tradycyjnych mediów, internet umożliwia dwustronną komunikację i oferuje szeroki wachlarz nowoczesnych narzędzi marketingowych. Jednym z najpopularniejszych jest newsletter, który niestety często mylony jest przez odbiorców z reklamami. W dobie mnogości komunikatów warto zwrócić na to szczególną uwagę, żeby informacja nie została zignorowana. Wiadomość powinna mieć więc przejrzysty charakter, tak aby odbiorcy mogli łatwo określić jej przydatność i zidentyfikować nadawcę. Dobrze, jeśli klienci od razu po otrzyma...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 elektronicznych wydań,
- nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma,
- ... i wiele więcej!