Restauracja hotelowa - jak zdobyć klienta z zewnątrz

Restuaracje
Truizmem jest stwierdzenie, że prowadzenie restauracji to biznes trudny i rządzący się bezwzględnymi prawami. A jednak wciąż tak wiele lokali boleśnie zderza się z rzeczywistością rynkową, odbiegającą w znacznym stopniu od wyobrażeń ich właścicieli. Pewnie w dużym stopniu sprawia to swoista magia gastronomii, która przyciąga i mami swym zewnętrznym blaskiem. A o ciężkiej pracy i znoju związanym z tą pracą - nawet jeśli się mówi głośno - mało kto pamięta.

Wiele osób nie docenia też odmiennej specyfiki restauracji hotelowych, które zajmują coraz więcej miejsca na polskim rynku gastronomicznym i które przechodzą ogromną ewolucję. I właśnie dostrzeżenie ogromu tych zmian jest punktem wyjścia do zrozumienia specyfiki gastronomii hotelowej.

POLECAMY

Kilka dekad temu hotele były miejscem do którego nie każdy miał dostęp. Były też jednym z niewielu miejsc gdzie można było „dotknąć Zachodu”. I z tego też względu mocno określona była zarówno klientela, jak i grono osób skupionych wokół...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 elektronicznych wydań,
  • nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma,
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy