W dobie epidemii i konieczności zachowania dystansu społecznego, coraz więcej wydarzeń przenosi się do świata wirtualnego. Niesie to za sobą wiele korzyści. Przede wszystkim, najbardziej oczywistą, czyli bezpieczeństwo, ale również możliwość dotarcia do szerokiego grona odbiorców. Do materiałów udostępnianych w internecie odbiorcy mają dostęp całą dobę, niezależnie od miejsca, w którym się znajdują. Dlatego też marka wędlin Duda Nasze Polskie postanowiła w takiej formie – całkowicie online’owej, przeprowadzić swoją akcję od hasłem „Pojedynek Smaku”. Działanie jest kolejną odsłoną trwającej „Wielkiej kampanii ze smakiem”.
POLECAMY
– Jako polska firma stawiamy na promocję tego co rodzime i bliskie naszemu sercu. Zależało nam na stworzeniu akcji, dzięki której będziemy mogli przedstawić bogactwo i dorobek polskiej kuchni. Największym wyzwaniem było zaadaptowanie formuły pojedynku kulinarnego do świata wirtualnego. Oceniamy tu przecież jedzenie, które odbieramy za pomocą m.in. smaku czy węchu. Musieliśmy więc przemyśleć, w jaki sposób dokonamy wyboru najlepszej potrawy poprzez ekran komputera czy telefonu – mówi Beata Mroziuk, Dyrektor Marketingu Zakładów Mięsnych Silesia SA.
W akcji weźmie udział szesnastu twórców kulinarnych z całej Polski, którzy zmierzą się ze sobą w parach. Ich zadaniem będzie przygotowanie propozycji dania charakterystycznego dla reprezentowanego przez siebie regionu. Każdy influencer będzie reprezentował inną część Polski, a co za tym idzie, inną kuchnię. Ich zmagania będzie obserwować i komentować...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 elektronicznych wydań,
- nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma,
- ... i wiele więcej!