Firmy audytorskie prowadzące badania dotyczące nadużyć pracowniczych ostrzegają, że poważne problemy z nieuczciwymi zachowaniami zatrudnionych mają głównie lokale gastronomiczne. Dlaczego? Ponieważ kradzieże w restauracji mają niejedno oblicze - i z tego samego powodu są trudne do wykrycia. Badania wykazują, iż 7 na 10 pracowników wykazuje się tzw. elastyczną moralnością. Kradną „tylko” wtedy kiedy nadarzy się okazja. Mało się o tym mówi, gdyż nie zawsze wiemy, jak sobie z tym radzić. Pracownicy dopuszczają się nadużyć z wielu powodów. Najczęściej są to potrzeby finansowe, ale zdarzają się również przypadki, gdy pracownicy kradną z zemsty, czy dla odrobiny adrenaliny. Prawda jest niestety okrutna - audytorzy zgodnie stwierdzają, że pracownicy kradną... bo przełożeni stwarzają ku t...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 elektronicznych wydań,
- nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma,
- ... i wiele więcej!