Więcej za mniej - up-selling i cross-selling w restauracji

Restuaracje
Czy można zarabiać więcej, nie ponosząc ogromnych inwestycji na działania marketingowe? Tak. Trzeba jednak doskonale poznać oczekiwania i potrzeby klientów, a potem skutecznie odpowiedzieć na nie podejmowanymi akcjami sprzedażowymi.

Takie wyzwanie nie jest wbrew pozorom takie łatwe w branży restauracyjnej. Wymaga przede wszystkim dobrego rozpoznania oczekiwań i potrzeb gości. Można to zrobić na podstawie obserwacji, lektury forów czy komentarzy w mediach społecznościowych. Ogromnym źródłem inspiracji są także komentarze klientów udzielane po wizycie w naszym lokalu. Mogą być d...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 elektronicznych wydań,
  • nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma,
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy