Wraca wiara w człowieka

Restuaracje
Restauracja Cesarska, zlokalizowana w budynku Hotelu Diament Arsenal Palace w Chorzowie, przeprowadziła siedmiodniową akcję podczas której każdy klient sam decydował o tym, ile zapłaci za zjedzony posiłek. Ta oryginalna w branży formuła promocji, przyniosła interesujący rezultat. - Dla klientów najważniejsza jest jakość zamówienia, a goście restauracji w większości oferowali ceny zbliżone do cen z menu - podsumowują organizatorzy akcji.

Co więcej w październiku lokal zmienił nazwę, kartę dań i tryb funkcjonowania, przekształcając się z typowo hotelowej, na ogólnodostępną restaurację. W pierwszym tygodniu działania, Restauracja Cesarska zorganizowała wspomnianą promocję.

POLECAMY

- Październikowy eksperyment gastronomiczny oparliśmy przede wszystkim na zaufaniu do klientów, którzy mieli wycenić realną wartość potraw na podstawie własnych doznań smakowych i estetycznych. Otrzymaliśmy bardzo wiele pozytywnych opinii, podziękowań i konstruktywnych sugestii, które wdrożymy w życie - podsu...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 elektronicznych wydań,
  • nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma,
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy