Jak co roku Kapituła „100 najbardziej wpływowych osób w polskiej turystyce” brała pod uwagę wpływ na proces kształtowania procesów i struktur polskiej turystyki, stopień przyczyniania się do osiągniecia sukcesu (lub porażki) przez polską turystykę lub poszczególne jej segmenty, zasoby finansowe (własne lub organizacji czy przedsiębiorstwa przez daną osobę zarządzanej), wpływ na zatrudniane osoby, wiarygodność, medialność, popularność (w pozytywnym lub negatywnym znaczeniu), wizerunek, publiczną i środowiskową aktywność.
POLECAMY
Adam Gąsior – redaktor naczelny portalu WaszaTurystyka.pl, przypomniał: – Od początku podkreślamy, że nie jest to ani ranking popularności, ani lista najbardziej lubianych osób w branży. Lista „100” nie jest także rankingiem biur podroży ani hoteli czy przewoźników. Tak więc na ogólną ocenę składają się różne czynniki wymienione przeze mnie w tekście Jak to robimy i nie są to tylko i wyłącznie wyniki finansowe danej organizacji. Powtarzamy więc: nasza „100” to osoby, których decyzje biznesowe (niekiedy polityczne), sukcesy (lub porażki) zawodowe mają wpływ na sytuację w branży turystycznej. Idealnie byłoby, gdyby to był tylko dobry wpływ, niestety – musimy ocenić również ten zły. Tych, kt...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 elektronicznych wydań,
- nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma,
- ... i wiele więcej!