AccorHotels negocjuje nabycie spółki John Paul, światowego lidera rynku usług concierge

Aktualności
Grupa AccorHotels poinformowała o przystąpieniu do prowadzonych na zasadzie wyłączności negocjacji w sprawie nabycia spółki John Paul - czołowego dostawcy najwyższej jakości usług lojalnościowych służącym klientom i pracownikom. Wartość przedsiębiorstwa [EV] spółki powinna wynieść blisko 150 milionów dolarów, czyli stanowić mniej więcej jedenastokrotność wskaźnika EBITDA na koniec 2017 r. Grupa AccorHotels ma nabyć około 80% udziałów John Paul, pozostałe udziały zachowa założyciel spółki David Amsellem, który nadal sprawować będzie funkcję Dyrektora Generalnego.

Po nabyciu udziałów w spółkach Wipolo, Oasis Collections, SquareBreak i onefinestay, inwestycja w firmę John Paul, światowego lidera rynku usług lojalnościowych i rynku usług concierge oznacza kolejny, ważny krok na drodze przekształcania AccorHotels w kompleksowego towarzysza podróży, który świadczy innowacyjne usługi na rzecz podróżujących na każdym etapie ich podróży.

POLECAMY

Spółka John Paul została założona w Paryżu w 2007 r., a w 2015 r. została połączona z LesConcierges, stając się światowym liderem branży usług lojalnościowych, który zatrudnia łącznie 1000 wysokiej klasy, doskonale wyszkolonych pracowników na pięciu kontynentach. Jako partner czołowych światowych marek zespół pracowników świadczy usługi concierge, które są dostępny przez całą dobę, 7 dni w tygodniu, w dowolnym miejscu na świecie, by w zindywidualizowany sposób spełniać wszystkie życzenia swoich klientów - od tych najprostszych po najbardziej kompleksowe.

Dzięki pierwszemu na świecie technologicznie zaawansowanemu serwisowi concierge wykorzystującemu autorskie narzędzia zarządzania relacjami z klientami (CRM) i platformę danych z profilowaniem behawioralnym i pełną personalizacją, jak również dzięki sieci ponad 50 000 partnerów w ponad 50 krajach spółka oferuje bardzo kompleksowe i globalne rozwiązania lojalnościowe dla prestiżowych marek, między innymi z sektora finansowego, motoryzacyjnego, turystycznego, klienckiego, farmakologicznego, opieki medycznej i produktów luksusowych. 

...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 elektronicznych wydań,
  • nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma,
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy