- Dzisiejszy dzień jest dużym wydarzeniem dla naszej Grupy. Nabycie tych trzech uznanych marek hoteli kategorii luksusowej jest wydarzeniem o historycznym znaczeniu dla AccorHotels. Otwiera ono przed nami niezwykłe perspektywy wzrostu i powoduje, że ranga naszej międzynarodowej sieci rośnie w sposób niespotykany, umożliwiając budowanie wartości w perspektywie długoterminowej - mówi Sébastien Bazin, Prezes i Dyrektor Generalny AccorHotels.
POLECAMY
Do międzynarodowej sieci AccorHotels dołącza portfel marek cieszących się światowym uznaniem, obejmujący historyczne hotele o globalnej renomie położone na strategicznych rynkach na całym świecie, w tym: The Savoy w Londynie, hotel Raffles w Singapurze, hotel Fairmont w San Francisco, The Plaza w Nowym Jorku, hotel Fairmont Le Château Frontenac w Quebec City oraz Le Royal Monceau Raffles w Paryżu.
Dzięki połączeniu udokumentowanego doświadczenia FRHI oraz wiedzy i doświadczenia operacyjnego i marketingowego w segmencie hoteli kategorii luksusowej z szybko rozwijającą się globalną platformą AccorHotels, obszerną bazą członków programu lojalnościowego i wiodącymi możliwościami cyfrowymi w branży, Grupa zyskuje wyjątkową pozycję umożliwiającą jej uzyskiwanie wysokich zwrotów z inwestycji oraz największy potencjał wzrostu we wszystkich segmentach rynku.
- Z zaangażowaniem dążymy do zapewnienia gościom doskonałej obsługi, kierując się jednocześnie ambicją zapewnienia wyjątkowego zwrotu z inwestycji naszym akcjonariuszom i właścicielom hoteli - dodał Sébastien Bazin. - Dzięki wykorzystaniu synergii operacyjnych pomiędzy FRHI i AccorHotels jesteśmy w doskonałej pozycji by móc przyspieszyć rozwój naszych luksusowych marek i zapewnić gościom jeszcze wspanialszy wybór hoteli oraz lokalizacji.
Chris Cahill mianowany na stanowisko Dyrektora Wykon...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 elektronicznych wydań,
- nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma,
- ... i wiele więcej!