- Doświadczenie Gościa to element, na który w Alto zwracamy szczególną uwagę. Jesteśmy otwarci na informację zwrotną, którą uwzględniamy w naszych procesach decyzyjnych. W związku z tym strategia komunikacji w hotelu jest prowadzona w lekkiej, prostej i przyjaznej formie. Wszelkim komunikatom towarzyszy idea uśmiechu. Chcemy, aby Goście przyjeżdżający do Alto nie tylko wypoczęli, ale także dzięki „uśmiechniętemu hotelowi” poczuli się w nim wyjątkowo dobrze – mówi Artur Hajduk Prezes Alto Hotels.
POLECAMY
Ta koncepcja została wdrożona także podczas procesu rekrutacji. Rekruterzy oprócz doświadczenia sprawdzali tzw. „kompetencje miękkie” potencjalnych pracowników (komunikatywność, otwartość, empatię, umiejętność prowadzenia tzw. small talk itp.).
- Na rekrutację zaprosiliśmy osoby otwarte, naturalnie uśmiechnięte, które potrafią szybko i bezstresowo nawiązać rozmowę z Gościem. Nasi nowi pracownicy to osoby, które szybko się uczą, interesują się tym, co się dzieje w hotelu. Te osoby nie boją się zmian oraz są proaktywne w działaniu na rzecz Gościa - mówi Edyta Goryszewska-Szumska, Rekruter Alto
Połączenie klasy Premium i Economy
Alto to nowoczesny hotel, którego wnętrza zaprojektowane zostały według najnowszych trendów kolorystycznych, meblarskich i designerskich. Brak ukrytych kosztów i jasna polityka cenowa to kolejne atuty nowego hotelu. Ustalenia są proste, im wcześniej rezerwuje się pokój, tym niższa będzie jego cena. Wysoka jakość usług (premium) oraz wprowadzenie rozwiązań samoobsługowych zminimalizowały koszty utrzymania pokoju (economy). Wszelkiego rodzaju dodatki, które w innych hotelach generują wysoką cenę pokoju takie jak: parking, śniadanie, Internet w pokoju itp. w Alto można dokupić, ale nie jest to obligatoryjne. Gość zatem „płaci za co chce”, czyli ma do dyspozycji komfortowy pokój z pełnym wyposażeniem, w bardzo dobrej cenie i możliwość dokupienia niezbędnych dla niego podczas pobytu dodatków.
- Atrakcyjną politykę cenową połączyliśmy z wysoką jakością usług i luksusowym designem, a innowacyjna technologia zapewni Gościom poczucie komfortu i wygody – mówi Artur Hajduk, Prezes Alto Hotels.
Technologia przyjazna dla człowieka
Wszystkie „nowinki technologiczne” takie jak system self check-in, system rezerwacji internetowej, czy nawet elektroniczne klucze do pokojów są przyjazne w użytkowaniu dla Gościa i pod tym kątem były one sprawdzane i testowane.
- Stworzyliśmy nowoczesną stronę internetową, dostosowaną do urządzeń mobilnych i aktualnych trendów w dziedzinie marketingu internetowego. Nasz system rezerwacji jest unikalny na polską skalę. Umożliwia on nie tylko założenie rezerwacji, ale również wprowadzanie w niej zmian i korzystanie z indywidualnie przyznanych danemu użytkownikowi rabatów. System inteligentnie i automatycznie zarządza ceną dopasowując ją do aktualnego obłożenia w hotelu. Dzięki temu Gość wie, że rezerwując pokój wcześniej ma większą szansę na znalezienie tańszego noclegu. Najlepsze ceny dostępne indywidualnie na stronie internetowej są także ważnym elementem budowy lojalności naszych Gości – mówi Artur Hajduk.
Dla wygody osób korzystających z noclegów w Alto przygotowane zostały też specjalne plansze informacyjne w telewizorach SmartTV znajdujących się w pokojach hotelowych. Specyficzną formą rozrywki jest również z...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 elektronicznych wydań,
- nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma,
- ... i wiele więcej!