W czwartym wydaniu Biznes Hotel w 2015 roku zapraszamy na dwugłos ekspertów od reputation i revenue managementu. Dagmara Plata-Alf i Krzysztof Głąbiński dowodzą, że każdy hotel posiada reputację, nawet jeśli jego właściciel nie zdaje sobie tego sprawy. To właśnie posiadana reputacja kształtuje cenę noclegu i usług świadczonych w hotelu, co czyni reputation i revenue management dwiema stronami tego samego medalu. Z tego względu eksperci nawołują: „Walcz reputacją zamiast ceną!”. Zachęcamy również do lektury wywiadu z Magdaleną Sekutowską, dyrektorem ds. rozwoju sieci Hilton w Europie Centralnej i Wschodniej, o specyfice i kierunkach rozwoju branży hotelarskiej w Polsce.
POLECAMY
W numerze ponadto: prezentujemy 10 kroków do sukcesu w branży hotelarskiej; podpowiadamy jak przekłuć sytuacje kryzysowe w sukces, nie tracąc gości; podajemy sprawdzone metody motywowania pracowników; prezentujemy rozwiązania mobil...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 elektronicznych wydań,
- nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma,
- ... i wiele więcej!