Czym obiekty konferencyjne i hotele zaskoczą biznes w 2016 roku?

Aktualności
Klient biznesowy staje się coraz bardziej wymagający pod względem doboru oferty i miejsca organizacji eventu. Jego potrzeby i preferencje są poddane szczególnej uwadze branży hotelarskiej. Zdaniem Ekspertów Hotelu Narvil Conference & Spa zainteresowanie ofertą Klienta biznesowego, który już raz wybrał dany obiekt jest nie lada wyzwaniem. Aby sprostać ich oczekiwaniom organizatorzy eventów sięgają po nowe trendy takie jak: "well being", "slow life" czy "slow food". Jakie atrakcje przyciągną w tym roku Klienta biznesowego? Na jakie elementy Klient biznesowy zwraca najczęściej uwagę?

Główne cele dla organizatora

POLECAMY

- Rynek spotkań biznesowych to stale powiększający się budżet. Przykładowo łączny jesienny budżet konferencyjny dostępny na rynku szacowany jest nawet na kilkadziesiąt milionów złotych. Warto wspomnieć również, że obecny udział przemysłu spotkań w PKD w Polsce waha się w okolicach 2% - mówi Anna Nowakowska Manager ds. Kluczowych Klientów Hotelu Narvil Conference
& Spa, blogerka StrefaMICE.pl oraz Członek Zarządu Stowarzyszenia Branży Eventowej w Polsce.

fot. Hotel Narvil

Eventy, szkolenia, konferencje - te wszystkie wydarzenia mają na celu rozwinięcie biznesu. Działają również, jako element wizerunkowy. Dlatego obiekt, w którym organizowany jest event, jego otoczenie, usługi oraz ich jakość nie mogą budzić żadnej wątpliwości. - Duże wydarzenia nie zmienią radykalnie swojego charakteru w 2016 roku. Są to spotkania, które mają jasno wyznaczony cel i od lat rządzą się swoimi niezachwianym prawami. Celem takiego spotkania jest najczęściej zintegrowanie lub zmotywowanie pracowników, np. dzięki rozrywce czy wprowadzeniu elementów rywalizacji. Dla uczestników spotkań biznesowych bardzo istotne jest miejsce - obiekt i jego otoczenie oraz nieoczywista forma wydarzenia - elementy zaskoczenia. Z drugiej zaś strony pracodawcy i organizatorzy liczą na zadowolenie uczestników i najwyższą jakość usług. Priorytetem jest realizacja wspomnianego celu przy profesjonalnym i elastycznym wsparciu ze strony hotelu - mówi Grażyna Kowalczyk, Dyrektor Generalny Hotelu Narvil, Hotelarz Roku 2014.

T...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 elektronicznych wydań,
  • nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma,
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy