Dlaczego MBA w turystyce?
POLECAMY
Rosnące znaczenie specjalistycznych, profilowanych programów MBA, kształcących menedżerów wyższego szczebla, oznacza konieczność przygotowania oferty wykraczającej poza potrzeby branży IT, HR czy finansowej. W branży HoReCa od dawna dało się wyczuć zapotrzebowanie na program obejmujący nie tylko wiele tradycyjnych obszarów MBA, takich jak przywództwo, finanse, etyka, rachunkowość, marketing i zarzadzanie, ale także szczegółowo zgłębiający nowoczesną i innowacyjną gospodarkę turystyczną. Studia MBA kładą nacisk na praktyczne wykorzystanie wyżej wymienionych elementów w rynkowych projektach sektora turystycznego. To jeden z najdynamiczniej rozwijających się sektorów usług. Nasz kraj posiada fantastycznych menedżerów, dlatego chcemy pomóc im w maksymalnym rozwoju kompetencji oraz możliwości poszerzania wiedzy w środowisku międzynarodowym – stwierdza dr Marek Nocoń, dziekan Wyższej Szkoły Turystyki i Ekologii. Nikt w Polsce nie próbował wcześniej łączenia tylu innowacyjnych składowych na tak dużą skalę, więc wyzwanie jest znaczące. Doszliśmy jednak do wniosku, że pora wykonać ten krok milowy.
Studia jako inwestycja
Na studia MBA zazwyczaj decydują się osoby ambitne, które doskonale wiedzą, jak chcą pokierować swoją karierą zawodową oraz takie, które posiadają już pewne doświadczenie zawodowe. Dzięki międzynarodowemu gronu zawodowo czynnych studentów, wszyscy absolwenci uzyskują bezcenną sieć kontaktów zawodowych, możliwość podjęcia współpracy biznesowej oraz wymiany mi...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 elektronicznych wydań,
- nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma,
- ... i wiele więcej!