W siedzibie głównej firmy RATIONAL AG w Landsberg am Lech Ingrid Matthes szykuje się właśnie do rozpoczęcia dnia pracy w ChefLine: zasiada przed włączonym komputerem ze słuchawkami, przed sobą ma ekrany wszystkich generacji urządzeń. Rozbrzmiewa dźwięk pierwszego telefonu. Młoda kobieta po drugiej stronie słuchawki rozpoczyna od słów: „Byłam królową.” Ingrid Matthes natychmiast wie, o co chodzi: to klientka, która otrzymała od niej przepis na łososia. Jak widać, odniosła pełen sukces.
POLECAMY
– Dzwoni wiele różnych osób: od słynnego kucharza po mamę, która pomaga w kuchni przedszkolnej. W zależności od stanu wiedzy jedna rozmowa telefoniczna może trwać nawet pół godziny – relacjonuje Ingrid Matthes.
Gdy Ingrid Matthes i jej koledzy zauważą, że rozmówca ma niewiele doświadczenia w zakresie pieców konwekcyjno-parowych, zalecają odwiedzenie Akademii RATIONAL i pogłębienie wiedzy podstawowej. Lub dają znać Regionalnemu Managerowi Sprzedaży, który ponownie odwiedza kuchnię i szybko wyjaśnia kilka zasad obsługi.
– Uważamy, że jest to ważny element obsługi klienta – wyjaśnia Ingrid Matthes.
Wydaje się ona być na tak wysokim poziomie, że klienci niejednokrotnie składali Ingrid Matthes propozycje małżeństwa. Prze...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 elektronicznych wydań,
- nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma,
- ... i wiele więcej!