Izraelska grupa hotelowa Fattal utworzyła fundusz inwestycyjny o wartości 315 mln euro na rozbudowę swojego portfolio hotelowego, ze szczególnym uwzględnieniem Europy. Kapitał zakładowy zebrany na zakup nowych obiektów wynosi obecnie ok. 1 mld euro. Dzięki temu spółka rozszerzy portfolio swoich czterech marek: Leonardo Hotels, Leonardo Royal Hotels, Leonardo Boutique Hotels i NYX Hotels by Leonardo Hotels.
Leonardo Hotels stawia na rozwój
– Zarówno europejski, jak i światowy rynek hotelarski stoją w obliczu poważnych zmian i procesów restrukturyzacyjnych. Z wielkim optymizmem patrzymy w przyszłość i umacniamy naszą pozycję w segmencie biznesowym i konferencyjnym. Jednocześnie rozszerzamy nasze usługi dla osób podróżujących w celach wypoczynkowych. Dzięki naszym dwóm nowym nabytkom na rynku hiszpańskim (Malaga i Majorka), robimy kolejny krok w kierunku naszych klientów – mówi Yoram Biton, dyrektor zarządzający Leonardo Hotels Central Europe.
W lipcu 2022 r. zostanie otwarty Leonardo Hamburg Altona, zlokalizowany pomiędzy filharmonią nad Łabą a parkiem Volkspark. Z kolei na 2023 r. zaplanowano otwarcie Leonardo Royal Cologne Airport. Portfolio Grupy Hotelowej Fattal obejmuje obecnie ponad 220 hoteli w ponad 100 lokalizacjach w 15 krajach europejskich i w Izraelu.
Szeroki rebranding marki
Równolegle do rozwoju europejskie oddziały Grupy Hotelowej Fattal przeprowadzają gruntowny rebranding, którego celem jest integracja wszystkich hoteli. W marcu 2022 r. dawne Apollo Hotels w Holandii i Belgii zaczęły działać jako hotele sieci Leonardo Hotels. We wrześniu 2...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- Sześć numerów czasopisma w wersji papierowej,
- prenumeratę w wersji elektronicznej,
- pełne archiwum czasopisma online,
- 4 dostępy do szkoleń / webinariów organizowanych przez redakcję...
- ... i wiele więcej!