Program, który w Ameryce Północnej będzie nazywał się „Hilton CleanStay with Lysol Protection”, przyjmie kształt rygorystycznego systemu stworzonego z wykorzystaniem sprawdzonej wiedzy i naukowego podejścia firmy RB do praktyk w obszarze czystości oraz oferty produktowej. Eksperci z zespołu ds. kontroli i zapobiegania infekcjom Mayo Clinic będą natomiast służyć poradą i pomocą w kwestii ulepszania procedur sprzątania i dezynfekcji w hotelach marki Hilton.
POLECAMY
Hilton CleanStay bazuje na wysokich standardach czystości i higieny do tej pory obowiązujących w hotelach sieci Hilton na całym świecie, które korzystają aktualnie z przemysłowych środków czystości oraz zaawansowanych procedur dezynfekcji. Celem uruchomienia programu Hilton CleanStay jest zapewnienie gości o tym, że podczas pobytu w każdym z 6100 obiektów działających pod 18 markami mogą czuć się bezpiecznie. Inicjatywa zapewni jeszcze większe skoncentrowanie na zachowaniu czystości, które będzie widoczne dla gości hotelowych zarówno w pokojach, jak i restauracjach, salach do fitnessu oraz innych częściach wspólnych hoteli.
Hilton CleanStay opracowano po to, aby wyjść naprzeciw zmieniającym się oczekiwaniom klientów w czasach pandemii COVID-19. Badania pokazują, że konsumenci zwracają dziś baczniejszą uwagę na higienę podczas swoich podróży. Dlatego też zaufanie względem przyjętych standardów czystości będzie kluczowe w procesie ich powrotu do regularnego podróżowania.
– Bezpieczeństwo naszych gości oraz członków naszego zespołu zawsze było dla nas priorytetem”, powiedział Christopher J. Nassetta, Prezes i CEO Hilton. – Hilton CleanStay bazuje na najlepszych praktykach i procedurach postępowania, jakie opracowywaliśmy przez ostatnie kilka miesięcy. Pozwoli on naszym gościom na komfortowy odpoczynek i korzystanie ze wszystkich wyjątkowych punktów naszej oferty, jednocześnie chroniąc tych członków naszego zespołu, którzy znajdują się na pierwszej linii kontaktu z gośćmi.
Wieloletnia współpraca z RB zapewni nam możliwość korzystania z wiedzy ekspertów ds. higieny i dezynfekcji marki Lysol korzystających ze 130-letniego doświadczenia w obszarze badań naukowych oraz przywództwa, które będzie pomocne w procesie zwiększania świadomości, opracowywania szkoleń i programów edukacyjnych, dostarczania produktów oraz tworzenia systemów. RB i Hilton poszukują również szans na przekształcenie programu w globalne partnerstwo.
– RB nigdy nie ustaje w swych staraniach o czystszy i zdrowszy świat. Naszym aktualnym priorytetem jest ochrona konsumentów zarówno dziś, jak i w najbliższej przyszłości, kiedy to wszyscy będziemy poszukiwać sposobów na powrót do naszej codziennej pracy oraz spędzania wolnego czasu – powiedział Rahul Kaydan, wiceprezes wykonawczy na Amerykę Północną działu Hygiene/Home w firmie RB. – Cieszymy...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 elektronicznych wydań,
- nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma,
- ... i wiele więcej!