Hilton ogłosił podpisanie umów dotyczących trzech nowych hoteli spod marki Hampton by Hilton w strategicznych lokalizacjach na terenie Polski – jednego z najszybciej rozwijających się hubów biznesowych i turystycznych w Europie Wschodniej. Nowe nieruchomości, usytuowane przy krakowskim lotnisku, jak również w kluczowych centrach regionalnych w Zielonej Górze i Białymstoku, przyczynią się do jeszcze bardziej intensywnej ekspansji Hiltona w Polsce, gdzie marka planuje zwiększenie swojego portfolio o 60% do roku 2022.
POLECAMY
– Polska to coraz bardziej popularna destynacja zarówno wśród osób podróżujących w interesach, jak i w celach turystycznych”, powiedział Patrick Fitzgibbon – mówi starszy wiceprezes w dziale Development obszaru EMEA. – Dostrzegamy tu znaczny potencjał do dalszego rozwoju naszego portfolio w miastach, w których obecność międzynarodowych marek hotelarskich nie jest jeszcze tak powszechna. Hampton by Hilton to marka, która rozwija się ostatnio w zawrotnym tempie – w ciągu minionych dwóch lat podwoiła liczbę swoich hoteli sprawiając tym samym, iż w Polsce znacznie zwiększyła się dostępność wysokiej jakości usług hotelowych w przystępnych cenach. Podpisanie tych strategicznych umów zwiększa portfolio marki o wyczekiwane trzy nowe nieruchomości i wpisuje się w strategię, która pozwoli na wzrost obecności Hampton by Hilton na rynku Polskim o dwie trzecie do roku 2022.
Hampton by Hilton Krakow Airport
Dzięki podpisaniu umowy franczyzowej pomiędzy Hiltonem i Vanezza Sp. z o.o., 173-pokojowy Hampton by Hilton Krakow Airport, który przechodzi właśnie proces znacznej rozbudowy, dołączy do ponad 600 hote...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 elektronicznych wydań,
- nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma,
- ... i wiele więcej!