POLECAMY
Hotel Marketing Conference to największa i najbardziej prestiżowa konferencja dla hotelarzy organizowana przez firmę Profitroom – lidera wśród dostawców technologii rezerwacyjnej. W ubiegłorocznej edycji
Podczas dwóch dni wydarzenia uczestnicy będą mieli okazję zobaczyć i wysłuchać aż 18 merytorycznych prezentacji i prelekcji. Skupione będą one wokół głównej tematyki konferencji, czyli sprzedaży bezpośredniej hotelu. Jest to obszar, który obecnie interesuje coraz większą liczbę hotelarzy w związku z rosnącym znaczeniem portali OTA, takich jak Booking.com, Expedia czy metasearchy Trivago albo Google. Współpraca ze wspomnianymi pośrednikami obecnie stanowi nieodzowny element potrzebny do efektywnego zarządzania rezerwacjami obiektu, jednak generowany zysk ze sprzedaży za pośrednictwem OTA-s jest mniejszy niż w przypadku sprzedaży poprzez kanały własne hotelu (stronę internetową, recepcję itd.).
Na konferencji nie zabraknie renomowanych ekspertów. Jednym z nich będzie prof. Henryk Mruk z Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, którego zainteresowania naukowe związane są z marketingiem strategicznym, badaniem zachowania konsumentów, ekonomii behawioralnej i przywództwa. Autor ponad 900 publikacji w tym roku opowie nam o employer brandingu w hotelu. Wiele hoteli boryka się bowiem z pozyskaniem i utrzymaniem wartościowych pracowników. Employer branding jest właśnie jednym ze sposobów na zbudowanie dobrego wizerunku obiektu hotelarskiego. Po zdobyciu cennych informacji od prof. Mruka będziecie wiedzieć, jak spowodować, że obecny i potencjalny pracownik będzie myślał o Twoim hotelu jako idealnym miejscu do rozwoju swojej kariery.
Kolejnym prelegentem będzie Marcin Misztal, pracownik światowego giganta, bez którego świat internetu nie wyglądałby tak samo, czyli amerykańskiej firmy Google. Opowie on o rosnącym znaczeniu wyszukiwarki Google w całym procesie przygotowania do odbycia podróży przez turystów. W wystąpieniu nie zabraknie również informacji o...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 elektronicznych wydań,
- nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma,
- ... i wiele więcej!