Z systemu korzystają zarówno sieci, jak i obiekty niezależne, hotele 5*, 4* i 3-gwiazdkowe, centra konferencyjne i eventowe, restauracje i firmy cateringowe. W ostatnim roku m.in. dzięki rekomendacjom już współpracujących obiektów firma mocno rozwinęła sprzedaż produktu. W tej chwili w portfolio jest ponad 150 obiektów. Idea Profit przygotowuje się też do wejścia na rynki zagraniczne.
POLECAMY
Strategia Idea Profit dotycząca systemu Horeca Idea oparta jest na 3 filarach:
- Szybkim dostępie do danych, tj. zapewnieniu optymalizacji i automatyzacji sprzedaży w myśl zasady: minimum kliknięć maksimum informacji.
- Wsparciu serwisowym, za którym stoją konkretni ludzie reagujący na bieżąco na otrzymane zgłoszenia.
- Wsparciu merytorycznym, poprzez „zaszyte” w systemie procedury, procesy wspierające prace działów sprzedaży w obiektach.
Wraz za wzrostem liczby użytk...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 elektronicznych wydań,
- nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma,
- ... i wiele więcej!