Goście hotelowi mają coraz większe wymagania co do świadczonych przez obiekt usług, jak i przestrzegania odpowiednich standardów czystości. Czasem najdrobniejsze niedopatrzenie, choćby smugi na ogromnym i pięknie zdobionym lustrze, może wpłynąć na ocenę i postrzeganie hotelu. Widać to wyraźnie, gdy przyjrzymy się opiniom na temat obiektów noclegowych zamieszczanym w popularnych serwisach rezerwacyjnych.
POLECAMY
– Zapewnienie najwyższych standardów czystości, najczęściej pod presją czasu, stanowi dla służby pięter nie lada wyzwanie. Szczególnie czasochłonne jest dbanie o powierzchnie szklane i błyszczące, takie jak lustra, stoliki, blaty, elementy dekoracyjne czy kabiny prysznicowe – przyznaje Aneta Krupa, Marketing Manager Facility Care, Hospitality, OPL w Ecolab.
Z pomocą przychodzą firmy dostarczające profesjonalne środki czys...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 elektronicznych wydań,
- nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma,
- ... i wiele więcej!