POLECAMY
- Social WiFi to innowacyjne narzędzie analityczno-marketingowe, które umożliwia zarządzającym Hotelem Poniatowskim identyfikację Gości oraz analizę ich zachowań i opinii. Pozwala na bezpośredni kontakt z Gościem, dzięki czemu pomaga budować lojalność i lepiej dostosować usługi do potrzeb konkretnych odwiedzających. Wi-Fi w obecnych czasach należy do niezbędnych atrybutów hotelu - jest tak samo ważne jak ciepła woda w łazience czy wygodne łóżko. Cieszymy się, że Hotel Poniatowski podąża za trendami i korzysta z Social WiFi, które wspiera działania z obszaru zarządzania reputacją, budowy bazy Gości, marketingu i sprzedaży - mówi Joanna Centkowska, Client Service Manager, Social WiFi.
- Nasi Goście, po pierwszym zalogowaniu do inteligentnego Wi-Fi, otrzymują podstawowe informacje o obiekcie oraz informację o aktualnie obowiązujących promocjach. Komunikacja poprzez Social WiFi dostosowana jest także do Gości zagranicznych, którzy nie posługują się językiem polskim, a angielskim. Z doświadczenia wiemy, że większość z Gości łączy się z Wi-Fi, dlatego uważamy, że jest to bardzo skuteczny kanał komunikacji. Ponadto, ekran powitalny...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 elektronicznych wydań,
- nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma,
- ... i wiele więcej!