POLECAMY
- Niezwykle nas cieszy, że Hotel Narvil Conference & Spa wykorzystuje technologię inteligentnego Wi-Fi. Nasza usługa umożliwia właścicielom hotelu prowadzenie nowoczesnej dwustronnej komunikacji marketingowej oraz zarządzanie reputacją, a dzięki precyzyjnym działaniom remarketingowym i kampaniom e-mailingowym pozwala pozostać w stałym kontakcie z Gośćmi, nawet po opuszczeniu hotelu, po to, aby zachęcić ich do ponownego przybycia - mówi Joanna Centkowska, Client Service Manager Social WiFi.
- Social WiFi umożliwia wejście w interakcję z naszymi Gośćmi, poznanie i zaspokojenie ich potrzeb oraz budowanie relacji. Po zalogowaniu do sieci Wi-Fi Goście otrzymują maila w formie informatora o hotel...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 elektronicznych wydań,
- nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma,
- ... i wiele więcej!