Hotelarstwo - zajęcie dla osób z pasją [wywiad]

Aktualności
Mirosław Moczarski, Wiceprezes Zarządu spółki Polaris Hospitality Enterprises opowiada o budowaniu świadomości marki Hilton, organizacjach branżowych, cechach przydatnych w hotelarstwie i branży hotelowej w Polsce.

Właściciel hotelu DoubleTree by Hilton Warsaw, spółka Polaris Hospitality Enterprises, w lutym br. powołała Mirosława Moczarskiego na stanowisko Wiceprezesa Zarządu. Sprawdziliśmy, jakie są jego plany i cele.

POLECAMY

Biznes Hotel: W jaki sposób pragnie Pan budować świadomość marki DoubleTree by Hilton wśród polskich klientów biznesowych?

Mirosław Moczarski: Naszym głównym celem strategicznym jest pozyskanie jak największej grupy stałych klientów wiernych marce DoubleTree by Hilton. Największe znaczenie mają dla nas doświadczenia naszych gości, dlatego nieustannie dbamy o jakość serwisu, atrakcyjną ofertę i usługi dodatkowe m.in. SPA, strefę wellness i fitness, bogate zaplecze gastronomiczne, a przede wszystkim o wyjątkową na skalę kraju przestrzeń konferencyjną o łącznej powierzchni ponad 5000 m2. 

Drugim torem naszych działań jest budowanie świadomości marki DoubleTree by Hilton wśród potencjalnych klientów. Jesteśmy obecni w portalach i serwisach noclegowych, współpracujemy z grupą zaufanych partnerów zajmujących się organizacją wyjazdów incentive i eventów korporacyjnych oraz działamy w mediach społecznościowych.  Konsekwentnie realizujemy przyjętą strategię marketingową i budujemy świadomość hotelu za pomocą narzędzi PR. W mojej ocenie, już dziś świadomość DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Centre Warsaw jest bardzo duża, a ilość wydarzeń specjalnych, które mamy przyjemność gościć i niesłabnące zainteresowanie klientów biznesowych i korporacyjnych, to nasza najlepsza wizytówka.

BH: Jak rozwija się marka Hilton w Europie Środkowo-Wschodniej?

 

MM: Hilton Worldwide działa obecnie w Polsce pod czterema odrębnymi szyldami: Hilton Hotels and Resorts, DoubleTree by Hilton, Hilton Garden Inn i Hampton by Hilton. Osobiście dużą satysfakcję czerpię z faktu, że uruchamiając hotele Hampton by Hilton przy lotniskach w Warszawie i Gdańsku miałem udział we wprowadzeniu tej marki na Polski rynek. Obiekty te otworzyły dalsze perspektywy dla wprowadzenia kolejnych klas hoteli z portfolio sieci np. DoubleTree by Hilton.

Jestem przekonany, że to nie koniec rozwoju Hilton Worldwide w Polsce - w przyszłości możemy być świadkami wprowadzenia na nasz rynek kolejnych marek. Ekspansję sieci obserwujemy również w pozostałych krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Hilton Worldwide dynamicznie rozwija się w Rosji i Turcji – obydwa kraje mają bardzo długą listę inwestycji będących w trakcie przygotowania. W tym roku planowane są także otwarcia nowych hoteli w Białorusi, Rumunii i Gruzji. Należy podkreślić fakt, że rozwój globalnych sieci h...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 elektronicznych wydań,
  • nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma,
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy