ibis zmienia się dla swoich gości
Ibis nie przestaje udoskonalać standardu obsługi we wszystkich swoich hotelach w Polsce. Dzięki temu, jego obiekty w ubiegłym roku uzyskały certyfikaty ISO 9001 i ISO 14001, które potwierdzają zorientowanie marki na klienta, systemowe zarządzanie w oparciu o zaangażowanie pracowników i dostawców oraz dbałość o środowisko. Ponadto, od 2013 roku w 4 popularnych lokalizacjach: ibis Warszawa Stare Miasto, ibis Warszawa Reduta, ibis Kraków Stare Miasto oraz ibis Kraków Centrum były prowadzone modernizacje mające na celu zwiększenie komfortu pobytu, a tym samym podwyższenie kategorii obiektów z 2 na 3 gwiazdki. Wszystkie spełniły wymagane warunki jasno określone przez rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z 19 sierpnia 2004 roku (Dz. U. z 2004 r. nr 188, poz. 1945 z późn. zm.). Według przepisów w obiektach 3 gwiazdkowych pokoje jednoosobowe nie mogą mieć mniejszej powierzchni niż 10m2, dwuosobowe – 14 m2, a trzyosobowe 16 m2. Zgodnie z nimi goście mogą liczyć na wiele udogodnień, takich jak roomservice działający minimum 12 godzin na dobę, możliwość korzystania z punktu odnowy biologicznej czy zakup kosmetyków i środków higieny. Do tego gwarancja akceptacji kart płatniczych, udostępnianie codziennej prasy oraz całodobowe przechowywanie pieniędzy i przedmiotów wartościowych. To wszystko znajdziemy w powyższych hotelach ibis, gdzie poza bardzo wysoką jakością obsłu...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 elektronicznych wydań,
- nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma,
- ... i wiele więcej!