POLECAMY
Duże grupy ludzi znacząco eksploatują łazienki oraz ich wyposażenie. Mydło i papier szybko się kończą, a ekipy sprzątające z trudem nadążają ze sprzątaniem. Najnowsze badania pokazują, że brudne i zatłoczone łazienki to największy problem dla gości przebywających w miejscach o dużym natężeniu ruchu - ponad 70% respondentów niemiło wspomina wizytę w łazience, a 25% stara się w ogóle unikać łazienek w takich miejscach.
“W miejscach o dużym natężeniu ruchu panuje zasada: im więcej ludzi tym lepszy biznes. Satysfakcja gości to cenna waluta, a wygląd łazienki ma na to bezpośredni wpływ. Badania pokazują, że co trzecia osoba unikająca korzystania z łazienki jednocześnie ogranicza ilość spożywanego jedzenia i picia. Takie podejście może mieć negatywny wpływ na prowadzoną działalność, ponieważ licznie odwiedzane miejsca często czerpią duże zyski ze sprzedaży przekąsek i napojów”, twierdzi Wioletta Broda, Senior Product Manager, SCA.
Osoby zarządzające obiektami muszą zadbać również o płynny przepływ gości korzystających z łazienek. Do niedawna kierownicy obiektów mogli wybierać między ręcznikami w roli o wysokiej wydajności a ręcznikami składanymi, które można było łatwiej uzupełniać. „Skorzystaliśmy z obu możliwości i...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 elektronicznych wydań,
- nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma,
- ... i wiele więcej!