Jak komunikować się z Gościem w trakcie jego pobytu w hotelu, czyli inteligentne Wi-Fi w Olandii

Aktualności
Kraina wypoczynku i konferencji Olandia, położona 70 km od Poznania doskonale łączy przeszłość z nowoczesnością. Na terenie pięknego, zrewitalizowanego folwarku z XVIII dostępne jest inteligentne Wi-Fi, którego właściciele używają do budowania wartościowych relacji z Gośćmi. Jak to robią?

Olandia to wyjątkowe miejsce, do którego Goście przyjeżdżają z całymi rodzinami, organizują pikniki i biesiady, korzystają z obiektów sportowych, organizują pikniki i biesiady, a także wesela oraz imprezy firmowe. Oferta tego miejsca jest bardzo bogata, a więc oczekiwanie Gości są również różne i należy im sprostać.

POLECAMY

Informowanie o atrakcjach i ofercie obiektu

- Właściciele obiektu informują swoich Gości o dostępnych atrakcjach za pomocą Wi-Fi. Po zalogowaniu się przez Gościa do sieci na ekranie jego smartfona lub komputera wyświetlają się informacje o SPA, wypożyczalni sprzętu wodnego, degustacji win i wycieczkach z przewodnikiem. Dzięki temu wszyscy Goście wiedzą, z jakich atrakcji mogą skorzystać - mówi Joanna Centkowska, Client Service Manager Social WiFi.

Inteligentne Wi-Fi stwarza więc możliwość do zaprezentowania szerszej oferty obiektu wszystkim osobom, które są akurat na miejscu. W ten sposób możliwe jest zachęcenie Gości do skorzystania z usług dodatkowych, o czym trudno byłoby poinformować w inny sposób. Wielu odbiorców chwali sobie ten sposób komunikacji, ponieważ wartościowe treści dostarczone w przyjazny sposób są dla nich d...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 elektronicznych wydań,
  • nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma,
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy