Louvre Hotels Group ogłasza powołanie Federica J. Gonzáleza na nowego CEO firmy po odejściu Pierre’a-Frédérica Roulota

Aktualności

Federico J. González pozostanie w Radisson Hotel Group jako wiceprezes wykonawczy.

Louvre Hotels Group pragnie podziękować Pierre’owi-Frédéricowi Roulotowi za kluczową rolę, jaką odegrał w rozwoju firmy. Ta naturalna zmiana CEO jest kontynuacją globalnej strategii grupy.

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży hotelarskiej Federico J. González będzie w stanie przełożyć pracę zespołów Louvre Hotels Group z ostatnich lat na coraz szybszy wzrost firmy i skutecznie przygotować ją do wykorzystania licznych możliwości rynkowych.

Federico J. González, nowy CEO Louvre Hotels Group, powiedział: „Cieszę się, że wyruszam w tę podróż ze wszystkimi zespołami Louvre Hotels Group, z którymi bez wątpienia będziemy nadal rozwijać firmę. Louvre Hotels Group jest w pełni zaangażowana w budowanie przyszłości branży hotelarskiej i zapewnianie gościom niezapomnianych wrażeń dzięki innowacyjnym rozwiązaniom, zrównoważonym praktykom i operacyjnej doskonałości”.
 


Federico J. González jest CEO Louvre Hotels Group z siedzibą w Paryżu we Francji. Jest także wiceprezesem wykonawczym Radisson Hotel Group.

González ma rozległe doświadczenie na stanowiskach kierowniczych na całym świecie w sektorach hotelarstwa, wypoczynku i produktów szybkozbywalnych (FMCG). Zanim dołączył do Radisson Hotel Group jako CEO w 2017 roku, był dyrektorem generalnym NH Hotel Group, gdzie kierował dużymi zmianami w firmie. González był wcześniej zastępcą dyrektora generalnego Disneyland Paris i pracował przez 16 lat na wyższych stanowiskach kierowniczych w Procter & Gamble w Brukseli, Madrycie i Sztokholmie, zanim w 2000 roku został szefem tej firmy na Portugalię.

González, szanowany marketer i inicjator zmian, napisał trzy książki: „Życie i praca za granicą” („Vivir y trabajar en el extranjero”), „Jak żyć i pracować z Portugalczykami” („Portugueses y españoles: Una guía para entenderse mejor”) oraz „Jak odnieść sukces w prowadzeniu biznesu po szwedzku” (Cómo „hacerse el sueco” en los negocios con éxito).

Osobistą misją Gonzáleza jako światowego lidera jest motywowanie i wypełnianie energią dużych organizacji, aby były bardziej ambitne pod względem rentowności i celu, oraz ludzi – poprzez szacunek dla różnorodności myśli, kultury, płci, doświadczenia i przekonań.

González ukończył ekonomię na Uniwersytecie Complutense w Madrycie i uzyskał tytuł magistra handlu międzynarodowego i finansów w École Supérieure de Commerce w Paryżu. Biegle włada językami angielskim, hiszpańskim, portugalskim i francuskim. W styczniu 2021 roku González został niezależnym członkiem zarządu Sodexo.
 


O Louvre Hotels Group
Louvre Hotels Group jest znaczącym graczem na globalnym rynku hotelowym, którego portfolio obejmuje obecnie ponad 1600 hoteli w 60 krajach.

Posiada pełną gamę hoteli od 1 do 5 gwiazdek, w tym historyczne marki Louvre Hotels Group (Royal Tulip, Golden Tulip, Campanile, Tulip Residences, Kyriad, Kyriad Direct, Tulip Inn i Première Classe), 5 marek sieci Sarovar w Indiach, francuską grupę Hôtels & Préférence i markę TemptingPlaces oraz chińską markę Metropolo. Louvre Hotels Group ma także partnerstwo dystrybucyjne z Barrière Group.

Louvre Hotels Group jest spółką zależną Jin Jiang International Holdings Co., Ltd., drugiej co do wielkości grupy hotelowej na świecie.

Przypisy