Najważniejszy jest człowiek, przyroda i tradycja, czyli o góralskich wartościach w Resorcie Bania

Poradnik inwestora

Klienci, pracownicy, lokalna społeczność i środowisko naturalne. To cztery filary sukcesu Resortu Bania i jednocześnie główne obszary jego działań w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu. O wadze relacji międzyludzkich i szczególnym przywiązaniu do natury mówi Stefan Stopa, dyrektor Hotelu Bania**** Thermal & Ski w Białce Tatrzańskiej.

Jakie wygląda i kogo dotyczy CSR (ang. Corporate Social Responsibility) w Resorcie Bania?

– Nasze aktywności w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu można podzielić na dwie kategorie. Pierwsza dotyczy pracowników, współpracowników oraz klientów i kontrahentów Hotelu Bania **** Thermal & Ski, nowego Centrum Konferencyjnego i pozostałych obiektów. Niezwykle cenne jest dla nas budowanie relacji z tymi grupami, co realizujemy m.in. przez wdrażanie odpowiednich praktyk z zakresu pracy, stosowanie zasad etycznego biznesu, ale też wysoki standard obsługi klienta czy zorientowanie na jego potrzeby. Druga kategoria obejmuje lokalną społeczność i środowisko naturalne. Tradycje i przyroda Podhala to jego największe bogactwo i jednocześnie nasze korzenie, za które czujemy się odpowiedzialni. Dlatego promujemy lokalną kulturę, czerpiemy z umiejętności lokalnych twórców i minimalizujemy negatywny wpływ naszej działalności na środowisko.

POLECAMY

Na czym polega ekologiczna rewolucja Resortu Bania?

– Według naszej filozofii troska o środowisko naturalne to suma wielu, większych i mniejszych działań oraz decyzji. Już od kilku lat rozwijamy nasz system grzewczy w obiecującym kierunku. Dzięki inwestycji we własną stację skraplania gazu, paliw...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 elektronicznych wydań,
  • nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma,
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy