Minibary hotelowe są powszechnie dostępne w wielu wakacyjnych kurortach i obiektach hotelowych. Takie wyposażenie pokoju to obecnie niemal podstawa – zwłaszcza w hotelach o wyższym standardzie – dzięki czemu goście mogą korzystać z napojów i przekąsek bez konieczności wychodzenia z pokoju. Prowadzisz hotel lub inny obiekt z noclegami? Zobacz, dlaczego minibary hotelowe są przydatnym wyposażeniem pokoju.
Dział: Poradnik inwestora
Sprzedaż pensjonatu, hotelu czy ośrodka wypoczynkowego to zadanie, które na pierwszy rzut oka może wydawać się proste. Jednak w rzeczywistości właściciele często napotykają liczne trudności, które mogą opóźnić proces sprzedaży. Rozwiązaniem tych problemów mogą być firmy zajmujące się profesjonalnym skupem nieruchomości, które oferują szybkie i konkretne propozycje zakupów, szczególnie dla właścicieli mających trudności ze znalezieniem nabywców na otwartym rynku. Jedną z najczęściej oferowanych przez specjalistów propozycji jest wystawienie ogłoszenia na portalu sprzedaży nieruchomości.
Inwestowanie w jakość świadczonych usług, wystrój hotelu i dobór menu to tylko niektóre elementy mogące decydować o popularności obiektu hotelowego. Budowanie prestiżu jest długotrwałe a w wielu przypadkach pójście na łatwiznę w perspektywie czasu może okazać się zgubne dla naszego biznesu.
Międzynarodowa kancelaria CMS oraz wiodąca międzynarodowa firma doradcza na rynku nieruchomości komercyjnych Cushman & Wakefield prezentują wyniki czwartej edycji raportu na temat inwestycji hotelowych w Europie Środkowo-Wschodniej: Getting Real about ESG in Hotel Real Estate.
Wielu właścicieli hoteli w nieskończoność przekłada renowację wnętrz. Tymczasem brak czasu czy pieniędzy nie musi stać na drodze do stopniowego remontu! Warto zacząć od dodatków, które nie wymagają w większości żadnych skomplikowanych renowacji. Później można je przenieść już do nowego, odświeżonego wnętrza, zachowując w oczach gości ciągłość koncepcji.
O szczegółach historii hotelu, aktualnych zmianach i planach na przyszłość, z redakcją rozmawia Pascal Gadet, Dyrektor Generalny hotelu Radisson Blu Sobieski w Warszawie. //
Paryż – światowa stolica mody i stylu – zachwyca swoim urokiem od czasów wielkiej przebudowy w XIX wieku. Wybudowane wówczas eleganckie kamienice z dużymi oknami i nowe pasy zieleni stały się wyznacznikiem wysublimowanego poziomu estetyki ówczesnej metropolii. W jednej z takich kamienic powstał właśnie butikowy hotel, projektowany przez warszawską pracownię architektoniczną Tremend.
Nie ma przesady w stwierdzeniu, że to miejsce niepowtarzalne. Zespół wzniesionych ponad ziemię mieszkalnych kubików pozwala sycić oczy skalistym pejzażem kanionu Red Rock w Arizonie. Zaczerpnięte z przyrody barwy i kształty powracają w luksusowych wnętrzach kompleksu – w postaci wielkoformatowych grafik ściennych Glamora z kolekcji Creative Collection, które w Polsce można nabyć u wyłącznego dystrybutora marki – sieci salonów z wyposażeniem wnętrz Dekorian Home.
Szklane domy w Przedwiośniu Żeromskiego były utopijną wizją Polski, symbolem równości i dobrobytu po odzyskaniu przez kraj niepodległości. Dziś szkło w architekturze jest powszechnie wykorzystywane, nadaje bryle lekkości i nowoczesności. W swoich projektach chętnie sięgają po nie architekci pracowni Tremend, wykorzystując tworzywo zarówno jako materiał na ściany, jak i dachy.
Wyposażenie hotelu stanowi zbiór szczegółów, które decydują o tym, jakie sprawi wrażenie. Jeśli nie zwraca się na nie uwagi, są w stanie zrujnować renomę każdego obiektu i odwrotnie – kiedy o nie zadbamy, możemy podnieść ranking hotelu. To właśnie szczegóły budują styl quiet luxury, który zdobywa coraz większą popularność i idealnie sprawdza się w hotelowych wnętrzach. O tym, jak go wykorzystać, rozmawiamy z Anną Słowińską-Owczarek z firmy Deante.
Obiekty hotelarskie i gastronomiczne powinny być wzorem oraz przykładem estetyki i czystości. Warto zadbać o to już na etapie budowy, wyposażania obiektu oraz ewentualnego remontu. Na rynku dostępnych jest wiele profesjonalnych materiałów odpornych na zabrudzenia oraz ścieranie, stworzonych z myślą o inwestycjach hotelowych.