Dołącz do czytelników
Brak wyników

Nowy numer "Biznes Hotel"!

Artykuł | 22 lipca 2016 |
66
Jaki związek z rozwojem kariery w hotelarstwie ma mobilność pozioma? Jak zapracować na lojalność gości? Czy momenty, które mają znaczenie dla podróżnych, są ważne również dla przedsiębiorcy? Dlaczego powinniśmy stosować Revenue Management Systems i z jakich powodów tego nie robimy? Jak ratować zadłużony hotel za pomocą restrukturyzacji zobowiązań?

Drodzy Czytelnicy,

nawet się nie obejrzeliśmy, a już jesteśmy na wakacyjnym półmetku. Mam szczerą nadzieję, że czerpią Państwo pełnymi garściami z okresu wakacyjnego i przekuwają go w swój wizerunkowy i finansowy sukces.

Przed nami wrzesień i październik, kiedy to dzieci wrócą do szkół, a dorośli do swoich zawodowych obowiązków. Dla hoteli to znak, że zbliżają się miesiące obfite w wydarzenia konferencyjne. Warto odpowiednio zaplanować promocję i działania marketingowe, które zaowocują sukcesem. Pamiętajmy o tym, że zadowolony gość, również ten konferencyjny, chętnie do nas wróci. O tym, jak skutecznie budować lojalność gości wobec naszego hotelu, pisze Adam Piwek, do którego artykułu szczególnie Państwa odsyłam.

W Polsce Revenue Management to wciąż dziedzina traktowana po macoszemu, co jest dość trudne do zrozumienia. Z tego względu w każdym numerze „Biznes Hotelu” prezentujemy Państwu pomocne rozwiązania i zgłębiamy tajniki zagadnień składających się na RM. Tym razem polecam P...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • Sześć numerów czasopisma w wersji papierowej,
  • prenumeratę w wersji elektronicznej,
  • pełne archiwum czasopisma online,
  • 4 dostępy do szkoleń / webinariów organizowanych przez redakcję...
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy