Drodzy Czytelnicy,
POLECAMY
nawet się nie obejrzeliśmy, a już jesteśmy na wakacyjnym półmetku. Mam szczerą nadzieję, że czerpią Państwo pełnymi garściami z okresu wakacyjnego i przekuwają go w swój wizerunkowy i finansowy sukces.
Przed nami wrzesień i październik, kiedy to dzieci wrócą do szkół, a dorośli do swoich zawodowych obowiązków. Dla hoteli to znak, że zbliżają się miesiące obfite w wydarzenia konferencyjne. Warto odpowiednio zaplanować promocję i działania marketingowe, które zaowocują sukcesem. Pamiętajmy o tym, że zadowolony gość, również ten konferencyjny, chętnie do nas wróci. O tym, jak skutecznie budować lojalność gości wobec naszego hotelu, pisze Adam Piwek, do którego artykułu szczególnie Państwa odsyłam.
W Polsce Revenue Management to wciąż dziedzina traktowana po macoszemu, co jest dość trudne do zrozumienia. Z tego względu w każdym numerze „Biznes Hotelu” prezentujemy Państwu pomocne rozwiązania i zgłębiamy tajniki zagadnień składających się na RM. Tym razem polecam Państwa uwadze tekst Krzysztofa Głąbińskiego, który w bieżącym numerze pisze o atutach stosowania w hotelarstwie Revenue Management Systems i próbuje dociec, dlaczego - pomimo wyraź...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 elektronicznych wydań,
- nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma,
- ... i wiele więcej!