Właściciele niezależnych lokali i małych restauracji sieciowych zawsze mieli wiele ról do odegrania w codziennym prowadzeniu interesu, od bycia szefem kuchni do zarządzania lokalem. Dziś mierzą się z kolejnym wyzwaniem: wzrastającą potrzebą kontaktu z klientami w konkurencyjnej wirtualnej przestrzeni. By wesprzeć właścicieli w tym zadaniu, marka Tork zleciła przeprowadzenie sondażu, aby określić typy rozwiązań marketingowych, które mogą pomóc restauracjom w zwiększeniu przychodów. Teraz, dzięki udoskonalonemu narzędziu do własnoręcznego marketingu cyfrowego Tork Xpressnap®, przekazy te można tworzyć i promować – zarówno stacjonarnie jak i online – za pomocą paru kliknięć.
POLECAMY
Wiodąca światowa marka rozwiązań higienicznych Tork, zleciła przeprowadzenie sondażu wśród ponad 8000 gości europejskich restauracji, by określić czynniki pomocne właścicielom lokali w zwiększeniu liczby wizyt, pozyskaniu stałych klientów oraz powiększeniu dochodów.
– Wiemy, że 57% gości podoba się, gdy restauracja promuje swoje oferty w mediach społecznościowych. Przy ogromie obowiązków spoczywających na właścicielach, działania marketingowe schodzą na drugi plan. Dostarczając właściwych informacji i narzędzi, system Tork Xpressnap® pomaga klientom tworzyć oraz rozpowszechniać materiały promocyjne szybko i wydajnie – mówi Bénédicte de Croon, European Tabletop Director w Tork.
Media społecznościowe niczym „marketing szeptany”
Wyniki sondażu wyraźnie pokazują, że silna obecność w serwisach społecznościowych, prezentowanie wyjątkowych i osobliwych informacji o restauracji są podstawą udanego marketingu. Poniższe podsumowanie prezentuje główne wnioski z wyników badania i to, w jaki sp...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 elektronicznych wydań,
- nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma,
- ... i wiele więcej!