Od sneakersów do zadowolonych gości – NYX Hotel Warsaw by Leonardo Hotels zmienia standardy uniformów.

Aktualności

Z reguły w branżach usługowych osoby mające bezpośredni kontakt z klientem obowiązują restrykcyjne zasady pracy. Ściśle określone wytyczne dotyczą m.in. ubioru, makijażu czy fryzury. NYX Hotel Warsaw postanowił przełamać stereotyp eleganckiego ale sztywnego uniformu w branży hotelarskiej. Dyrekcja hotelu już teraz zauważa wiele korzyści płynących z wygody zapewnionej pracownikom.

POLECAMY

Elegancja kosztem wygody

Powszechnie używane słowo „uniform” pochodzi od łac. Uniformis tłumaczonego jako jednorodny, jednokształtny. Dlatego pracownicze uniformy z założenia powinny więc być jednolite, a wygląd w pracy nie pozostawiać miejsca na indywidualizm. Konieczność noszenia oficjalnego uniformu jest ciągle standardem w wielu branżach, m.in. hotelarstwie. Z perfekcyjnie dopasowanym galowym outfitem niekoniecznie idzie w parze również swoboda i wygoda dla noszącego. Przywiązanie do tradycyjnego ubioru, wysokich obcasów i lakierków nie uwzględnia fizycznego i emocjonalnego komfortu pracy zespołu hotelowego. Pracownicy obsługi technicznej oraz housekeeping średnio w ciągu jednej zmiany robią od 20 tys. do 25 tys. kroków. Trochę mniej, bo od 15 tys. do 20 tys. kroków przechodzą barmani oraz kelnerzy. Ograniczający ruchy i mało komfortowy podczas całego dnia pracy galowy strój, nie ułatwia wykonywania obowiązków. Z myślą o wygodzie, odrębności  i indywidualizmie stylów każdej osoby, a także koncepcji całej marki, w NYX Hotel Warsaw postanowiono wprowadzić całkowicie nowe standardy uniformów.

NYX Hotel Warsaw zamienia obcasy na sneakersy

Będąc na bieżąco z trendami , hotel zdecydował się zmienić konserwatywne podejście do wyglądu pracownika. Zachowując schludność ubioru i reprezentacyjny wygląd, zrezygnowano ze zbyt restrykcyjnych wymogów. Obsługa NYX Hotel Warsaw może wybrać do pracy ulubione i najwygodniejsze sneakersy czy trampki ze swojej szafy. Kolorowe skarpetki z postaciami z komiksów, zwierzętami czy paletą jaskrawych kolorów są również mile widziane. Obcisłe ołówkowe spódnice i garniturowe spodnie zostały zamienione na luźniejsze wysokiej jakości jeansy. Taka odmiana z jednej strony zapewnia całemu zespołowi fizycznie większy komfort pracy, a z drugiej pozwala na wprowadzenie akcentów własnego stylu, w którym każdy czuje się sobą.

Goście też oczekują więcej luzu

Co ciekawe do tej niestandardowej zmiany entuzjastycznie podeszli goście hotelowi.

– Za tę nową wizerunkową koncepcję otrzymaliśmy i ciągle otrzymujemy bardzo pozytywny feedback od naszych gości. Pracownicy w wygodniejszym ubiorze czują się komfortowo, są bardziej wyluzowani i widać, że zdecydowanie lepiej im się pracuje. To z kolei przekłada się na lepszą obsługę. Goście widząc zrelaksowany i pełen pozytywnej energii zespół, są bardziej zadowoleni z serwisu – komentuje Paulina Kołodziejczyk, General Manager NYX Hotel Warsaw.

Lifestylowa marka

Luźniejszy styl wpisuje się również w DNA marki. Hotele lifestylowe, takie jak NYX Hotel Warsaw, pozwalają gościom przeżyć coś unikalnego – poznać innych ludzi, lokalną kulturę, sztukę, wziąć udział w ciekawym wydarzeniu typu koncert czy występy komików. Przestrzenie wspólne są zaaranżowane tak, by goście nie zamykali się w swoich pokojach i apartamentach, ale mogli i chcieli spędzać czas poza nimi, wchodząc w interakcji z innymi ludźmi. Otwarty i wyluzowany zespół, w wygodnych i nowoczesnych uniformach, dopełnia lifestylowy charakter hotelu. 

O nas

LEONARDO HOTELS CENTRAL EUROPE, z siedzibą w Berlinie, odpowiada za portfolio hoteli w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Polsce, Czechach, na Węgrzech, w Hiszpanii i we Włoszech. W ramach działalności w 8 krajach i 37 regionach portfolio hotelowe obejmuje 84 hotele z ponad 14.500 pokojami. Rodzina marek składa się z Leonardo Hotels, Leonardo Royal Hotels, Leonardo Boutique Hotels i NYX Hotels by Leonardo Hotels. Położone w centrum miasta, znane są z wysokiej jakości i standardu usług oraz stylowego wystroju wnętrz z regionalnymi akcentami.

W każdym hotelu Leonardo goście i ich indywidualne życzenia i potrzeby są w centrum uwagi - z troską i uwagą o wszystkie małe szczegóły, które czynią pobyt gości tak bardzo wyjątkowym. To od zawsze kształtowało wizerunek naszej firmy. Tutaj każdy może się zrelaksować i poczuć swobodnie, niezależnie od tego, czy celem jego podróży jest biznes czy wypoczynek.

Leonardo Hotels Central Europe jest częścią Fattal Hotel Group, która została założona w 1998 roku przez Davida Fattala. Charakteryzująca się dynamicznym rozwojem, w Europie i Izraelu prowadzi 220 hoteli z ponad 42.000 pokoi, w 107 miejscach i 19 krajach. Portfolio marek obejmuje: Leonardo Hotels, Leonardo Royal Hotels, Leonardo Boutique Hotels, NYX Hotels by Leonardo Hotels, Jurys Inn, Apollo Hotels i Herods. Izraelska grupa hotelowa jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Tel Awiwie (TASE). www.leonardo-hotels.com.

Przypisy