Hotel Show Dubai to największe targi hotelowe na Bliskim Wschodzie. Region należy do najdynamiczniej rozwijających się rynków w branży na świecie. W tym roku odbyła się 20. edycja imprezy (17-19 września) i z tej okazji organizatorzy przygotowali specjalne wydarzenie – Hotel Room Design Challenge. W ramach finału konkursu trzy firmy – Gensler, GAJ oraz należąca do polskiej Grupy Nowy Styl spółka Stylis – miały zaprojektować, a następnie wykonać pokazowy pokój hotelowy, który nawiązywałby do hasła przewodniego, brzmiącego: Dubai: The World of Possibilities, The Lifetime of Stories (Dubaj: Miasto niezliczonych możliwości i ludzkich historii).
POLECAMY
Zespół Stylisu zdecydował, że nie będzie narzucał gościom ściśle określonej wizji miasta poprzez zbyt wyrazisty wystrój wnętrza. Z tego względu nawiązania do historii, krajobrazu czy atrakcji Dubaju ujęte zostały w subtelny sposób, tak aby każdy mógł je zinterpretować indywidualnie, w niepowtarzalny sposób, podobnie jak niepowtarzalny jest wzór odcisków palców, który stał się symbolem pokoju (The Fingerprint Room).
- Gdy zacząłem się zastanawiać nad tematem przewodnim konkursu, do głowy natychmiast przyszło mi mnóstwo rzeczy, które składają się na codzienny obraz Dubaju. Ta mnogość motywów okazała się wielkim wyzwaniem. Uznaliśmy jednak, że nie chcemy, aby projekt był zbyt “oczywisty”, ale z drugiej strony zależało nam, aby goście odkryli nawiązania do miasta w projekcie wnętrza. Zamiast skupiać się na jednym temacie, wpletliśmy więc do niego szereg różnych wątków, łącząc je razem w spój...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 elektronicznych wydań,
- nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma,
- ... i wiele więcej!