"Cieszymy się z możliwości dotarcia z ofertą kluczowych marek z portfolio Radisson Hotel Group do coraz większej liczby gości, właścicieli hoteli, jak i pracowników na świecie. Uruchomienie pierwszego hotelu w partnerstwie z Jin Jiang International jest krokiem milowym na drodze do realizacji tego wyzwania. Hotele pod wspólną marką mają przed sobą świetlaną przyszłość. Istnieje szansa, że ponad 30 obiektów w regionie EMEA zostanie objętych decyzją o co-brandingu” – mówi Federico J. González Tejera, Prezes i Dyrektor Generalny Radisson Hospitality AB i Przewodniczący Międzynarodowego Komitetu Sterującego Radisson Hotel Group.
POLECAMY
„Cieszymy się, że razem podejmujemy kolejny krok w naszej wspólnej podróży od czasu przejęcia. Chiny stały się największym na świecie rynkiem turystycznym, oferującym różnorodne możliwości i mającym ogromny potencjał. Dzięki hotelom otwieranym pod wspólnym szyldem, możemy wzmacniać świadomość naszych chińskich marek w regionie EMEA natomiast tych należących do Radisson Hotel Group w Chinach. Co-branding pozwoli nam także rozwijać kontakty i bezpośrednią wymianę pomiędzy Chinami i innymi krajami. Liczymy na to, że uda nam się wspólnie maksymalnie wykorzystać możliwości, jakie daje ta współpraca” – podkreśla Chen Liming, Wiceprzewodniczący Zarządu oraz Dyrektor Wykonawczy i Wiceprzewodniczący Komitetu Wykonawczego Zarządu Jin Jiang International.
Radisson Blu Hotel Frankfurt jest pierwszym z ponad 1100 obiektów z portfolio Radisson Hotel Group, pod którego szyldem Grupa połączyła się z Jin Jiang International. Wybór Frankfurtu był oczywisty: to miasto od lat jest głównym punktem docelowym turystów z Ch...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 elektronicznych wydań,
- nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma,
- ... i wiele więcej!