Dołącz do czytelników
Brak wyników

Aktualności

13 października 2020

Pierwsza edycja NSC Hotels za nami!

20

8 października w Double Tree Hilton w Warszawie odbyła się pierwsza edycja NSC Hotels – Sprzedaż w branży hotelowej. W rozmowach o przyszłości branży hotelarskiej wzięli udział dyrektorzy, managerowie i pracownicy obiektów, którym zależy na budowaniu lepszego „jutra” dla tego sektora gospodarki. 200 hotelarzy, liderzy branży i firmy, które nie boją się odważnie myśleć o kolejnych planach. NSC Hotels dzięki uczestnikom, prelegentom i partnerom było wielkim sukcesem!

Pierwszą edycję eventu otworzył porywający wykład Jacka Walkiewicza, który mówił o pełnej mocy w sprzedaży. Prelegent przyznał, że współczesne czasy wymagają odwagi, a nie stagnacji. Podkreślił, że covid-19 jest czynnikiem, który nie powinien powstrzymywać przed chęcią rozwoju. Dodał, że najważniejszym w sprzedaży jest motywacja, która wynikać powinna z długofalowego planu każdego przedsiębiorstwa.

Dwie sceny, wiele możliwości

Następnie uczestnicy mogli skorzystać z dwóch odrębnych paneli – sprzedażowego i zarządzania. Na pierwszym z nich Wojciech Herra pokazał, że jednym z kluczy do przetrwania marki jest współpraca – nawet z konkurencją. Miłosz Stanowski przekonywał natomiast, że wszyscy sprzedają – począwszy od obsługi klienta, na księgowości i dziale technicznym skończywszy. Uwagę widowni przyciągnął również wykład Małgorzaty Kalinowskiej-Klimek, która wskazywała, jak reagować na zmiany. Jakie najbardziej dotknęły branżę w czasie pandemii? Przede wszystkim konieczność dostosowania cen w obiektach miejskich, dopasowania ofert okresowych do zmienionego profilu zakupowego klienta i regulacji polityki zwrotów oraz odwołania rezerwacji.

Nie zabrakło wartościowych informacji o sposobach pozyskiwania klientów. Niewątpliwie jednym z nich jest korzystanie z nowoczesnych narzędzi i szeroko pojęty Social Selling. Dagmara Pakulska podkreśliła konieczność wyróżnienia się na LinkedIn. Marcin Fiuk potwierdził, że biznesie nie ma nic ważniejszego niż relacje i budowanie zaufania do własnej osoby, szczególnie zajmując się sprzedażą czegoś tak nienamacalnego jak usługi. Dodał, że upselling, przez niektórych tak niedoceniany, jest potężnym narzędziem nie tylko do zwiększenia przychodu, ale również do budowania relacji z klientem. O towarzyszeniu klientowi mówił z kolei Grzegorz Radłowski. Pokazał, jak najlepiej opiekować się klientem, by ten postawił nie tylko na relację biznesową, ale również emocjonalne zawodowe zaangażowanie.

Dobry management przyszłością hotelarstwa

Druga scena należała między innymi do Karola Bartkowskiego, który zdradzał tajniki motywowania do aktywnego pozyskiwania klientów biznesowych. Podkreślił, że dzisiejszy jest klientem wciąż poszukującym nowych wrażeń, miejsc i wygód, dlatego trzeba się postarać, by go do siebie przekonać. Bogdan Sosnowski bazował na własnym doświadczeniu. Pokazał, jak za pomocą rozwoju technologii można zadbać o konsumenta jeszcze bardziej niż dotychczas. Marcin Fiuk wskazał, jak istotne w zarządzaniu jest nastawienie, a Marta Pakieła jak stworzyć zgrany, a także efektywny zespół sprzedaży, zmotywować pracowników działu handlowego i zbudować autorytet oparty na zaufaniu.

Ciekawym głosem była prelekcja Elżbiety Nitsze, która zastanawiała się, jak w dobie redukcji kosztów „oszczędzić” dział handlowy. Wskazała, że jest to segment firmy, który ma zbudować pewniejszą finansową przyszłość. Pokazała, że odpowiednia modyfikacja obowiązków potrafi wpłynąć pozytywnie na efektywność bez konieczności znacznej redukcji etatów. Tę scenę zamknął wykład Miłosza Stanisławskiego, który skupił się na tym, jak pozyskać własny zespół tak, by był zaufany i wiernie zmierzał do jednego, wspólnego celu. Dzień pełen prelekcji zwieńczyła debata NSC Best Practices, gdzie prelegenci wspólnie poszukiwali najlepszych rozwiązań dla przyszłości sprzedaży w branży hotelarskiej.

NSC Hotels patrzy w przyszłość!

Dziękujemy za tak liczy udział w NSC Hotels. Organizacja wydarzenia nie byłaby możliwa bez partnerów – Nexity, Mattik, Horeca Idea. Szczególne wyrazy uznania należą się również Partnerom Merytorycznym wydarzenia: Izbie Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego oraz HotelManii. Kolejna edycja NSC Hotels odbędzie się 14 kwietnia w Warszawie. Warto już dziś zacząć śledzić social media wydarzenia – i nie przegapić rozpoczęcia przedsprzedaży biletów.

Więcej informacji: https://nationalsales.pl/

Przypisy