Priorytetem wydarzenia było znalezienie odpowiedzi na pytanie: Jak prowadzić rentowne SPA, a jednocześnie zachować najwyższą jakość usług? Pytanie trudne, jednak nie dla wszystkich.
POLECAMY
Rentowne SPA, czyli jakie?
Ogrom wiedzy, edukacja, ciekawi ludzie, przyjemne wydarzenie, możliwość wymiany doświadczeń… – m.in. takie skojarzenia z hasłem Rentowne SPA pojawiały się wśród uczestników. Co ciekawe, większość pytanych bardzo szybko zaczęła łączyć zagadnienie nie tylko z jego praktycznym wymiarem, ale również z samym Kongresem.
Alicji de Lubicz-Szeliskiej, prelegentce, która na co dzień zarządza SPA w Hotelu Grand Lubicz, słowami, które jako pierwsze nasunęły się na myśl, były: profesjonalizm, rokitnik i perfekcja. Miron Karlewski – podolog i trener kosmetyczny marki Kosmoprof podkreślał z kolei wartość networkingową wydarzenia. Możemy wymienić się kontaktami, doświadczeniami, prowadzić rozmowy w kuluarach czy zadać prelegentom pytania, które nas nurtują – tłumaczył. Natomiast zapytany o sam temat rentownego SPA, skojarzył go przede wszystkim z tworzeniem strategii, która generuje zyski.
Case Study
Więcej na jej temat mogliśmy usłyszeć podczas panelu dyskusyjnego, któreg...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 elektronicznych wydań,
- nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma,
- ... i wiele więcej!