Innym czynnikiem jest internet. Hotelarstwo bez internetu nie mogłoby się tak szybko rozwijać, gdyby nie społeczny wymiar globalnej sieci czy obecność portali umożliwiających dotarcie do nowych rynków. Budowanie relacji z klientami jeszcze nigdy nie było takie proste z racji bezpośredniego kontaktu z nimi poprzez portale społecznościowe, ale zarazem takie trudne ze względu na kruchość reputacji przedsiębiorstwa w internecie.
POLECAMY
Książka „Hotel online” to przewodnik po strategiach marketingowych, kanałach sprzedaży oraz komunikacji marketingowej. Michał Miernik opierając się na doświadczeniach hotelarzy podpowiada jak mądrze zarządzać portfelem kanałów komunikacji oraz jak budżetować wydatki tak, aby marketing postrzegany był jako inwestycja, a nie koszt. Książka „Hotel online” obejmuje najważniejsze z punktu widzenia hotelu obszary marketingu online: content marketing, social media, strona WWW, portale OTA, czy email marketing.
Michał Miernik zaprosił do współpracy przy książ...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 elektronicznych wydań,
- nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma,
- ... i wiele więcej!