Pobierz monografię "Innowacje w przemyśle spotkań"

Aktualności
Wyższa Szkoła Promocji przy współpracy ze Stowarzyszeniem "Konferencje i Kongresy w Polsce" opublikowała monografię pt. "Innowacje w przemyśle spotkań".

Publikacja pod redakcją Adama Grzegorczyka, Janusza Majewskiego i Sławomira Wróblewskiego obejmuje trzy rozdziały:

POLECAMY

  • „Wiedza o przemyśle spotkań i pograniczach dyscypliny - Meeting Industry and Beyond”,
  • „Mierzenie efektów – znacznie dla Meeting Industry”
  • „Innowacje w przemyśle spotkań”.

Wśród artykułów m.in.:

  • Ekonomiczne skutki spotkań konferencyjnych 
  • Przygotowanie kadry do obsługi turystów biznesowych w hotelach wysokokategoryzowanych w Polsce  
  • Toolbox – innowacyjne podejście do projektowania spotkań 
  • Kongresowa rewolucja  
  • Rejestracja i obsługa uczestników wydarzeń z wykorzystaniem systemu informatycznego – aktualne możliwości, ciekawe wdrożenia 
  • Zastosowanie Marketing Automation w branży konferencyjno-kongresowej  
  • Rozszerzona i wirtualna rzeczywistość oraz inne nowości dla skutecznego marketingu eventowego

Pobierz monografię

Autorami artykułów są zarówno naukowcy, jak i praktycy branży konferencyjno-kon...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 elektronicznych wydań,
  • nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma,
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy