Publikacja pod redakcją Adama Grzegorczyka, Janusza Majewskiego i Sławomira Wróblewskiego obejmuje trzy rozdziały:
POLECAMY
- „Wiedza o przemyśle spotkań i pograniczach dyscypliny - Meeting Industry and Beyond”,
- „Mierzenie efektów – znacznie dla Meeting Industry”
- „Innowacje w przemyśle spotkań”.
Wśród artykułów m.in.:
- Ekonomiczne skutki spotkań konferencyjnych
- Przygotowanie kadry do obsługi turystów biznesowych w hotelach wysokokategoryzowanych w Polsce
- Toolbox – innowacyjne podejście do projektowania spotkań
- Kongresowa rewolucja
- Rejestracja i obsługa uczestników wydarzeń z wykorzystaniem systemu informatycznego – aktualne możliwości, ciekawe wdrożenia
- Zastosowanie Marketing Automation w branży konferencyjno-kongresowej
- Rozszerzona i wirtualna rzeczywistość oraz inne nowości dla skutecznego marketingu eventowego
Autorami artykułów są zarówno naukowcy, jak i praktycy branży konferencyjno-kon...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
- 6 elektronicznych wydań,
- nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma,
- ... i wiele więcej!