POLECAMY
– Cieszymy się z możliwości dotarcia z ofertą kluczowych marek z portfolio Radisson Hotel Group do coraz większej liczby gości, właścicieli hoteli, jak i pracowników na świecie. Uruchomienie pierwszego hotelu w partnerstwie z Jin Jiang International jest krokiem milowym na drodze do realizacji tego wyzwania. Hotele pod wspólną marką mają przed sobą świetlaną przyszłość. Istnieje szansa, że ponad 30 obiektów w regionie EMEA zostanie objętych decyzją o co-brandingu – mówi Federico J. González Tejera, prezes i dyrektor generalny Radisson Hospitality AB i przewodniczący Międzynarodowego Komitetu Sterującego Radisson Hotel Group.
Radisson Blu Hotel we Frankfurcie jest pierwszym z ponad 1100 obiektów z portfolio Radisson Hotel Group, pod którego szyldem Grupa połączyła się z Jin Jiang International. Wybór Frankfurtu był oczywisty: to miasto od lat jest głównym punktem docelowym turystów z Chin w Niemczech. Obecność międzynarodowego lotniska sprawia, że wielu z nich zarówno zaczyna, jak i kończy podróż właśnie tutaj. Co więcej, żadne inne miasto nie posiada tylu połączeń bezpośrednich z Chinami, co szczególnie cenią chińscy inwestorzy. Hotel został również niedawno odnowiony, jest więc to świetna okazja, aby zaprezentować obiekt chińskojęzycznym gościom.
W hotelu otwartym pod wspólną marką goście i turyści mówiący po chińsku znajdą szereg rozwiązań zaprojektowanych tak, aby zapewnić im jak najlepsze doświadczenia w p...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 elektronicznych wydań,
- nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma,
- ... i wiele więcej!