– Wiemy, że osiągnięcie naszych założeń na nowy rok będzie wymagało zwiększenia zatrudnienia i zrekrutowanie doświadczonych kierowników działów operacyjnych – mówi Maciej Straus, odpowiedzialny za rozwój i zarządzanie marką hotelową.
POLECAMY
Skuteczność prowadzonych działań i nierotujący zespół pracowników daje nam poczucie bezpieczeństwa i możliwości planowania rozwoju oferty hotelowej na 2020 r. Patrycja Radomska, która do tej pory odpowiadała za zarządzanie sprzedażą i organizacje spotkań biznesowych, w pierwszym kwartale 2020 r. obejmie stanowisko wicedyrektora hotelu i w domenie jej działań będzie jeszcze większe skoncentrowanie na sprawności operacyjnej i even...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 elektronicznych wydań,
- nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma,
- ... i wiele więcej!