Rozwój hotelu Afrodyta Business & SPA pod Warszawą

Wiadomości z branży

Hotel Afrodyta Business & SPA zakończył bardzo dobry 2019 r., w którym zwiększył swój udział w rynku spotkań biznesowych, pobytów weekendowych oraz funkcjonowania studia kulinarnego dla biznesu. Kompleks hotelowy to obecnie 2 budynki z 72 pokojami wraz ze studiem kulinarnym oraz niezależną salą eventową. Hotel ma opracowany plan rozwoju i ekspansji marki hotelowej na 2020 r., jest również w trakcie zmian struktury organizacyjnej oraz wewnętrznych awansów kierowniczych.

– Wiemy, że osiągnięcie naszych założeń na nowy rok będzie wymagało zwiększenia zatrudnienia i zrekrutowanie doświadczonych kierowników działów operacyjnych – mówi Maciej Straus, odpowiedzialny za rozwój i zarządzanie marką hotelową.  

POLECAMY

Skuteczność prowadzonych działań i nierotujący zespół pracowników daje nam poczucie bezpieczeństwa i możliwości planowania rozwoju oferty hotelowej na 2020 r. Patrycja Radomska, która do tej pory odpowiadała za zarządzanie sprzedażą i organizacje spotkań biznesowych, w pierwszym kwartale 2020 r. obejmie stanowisko wicedyrektora hotelu i w domenie jej działań będzie jeszcze większe skoncentrowanie na sprawności operacyjnej i even...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 elektronicznych wydań,
  • nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma,
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy