Rusza kampania promocyjna Sopotu!

Aktualności
Sopot Naturalnie Kulturalny to hasło przewodnie najnowszej kampanii przygotowanej przez Sopocką Organizację turystyczną i Miasto Sopot, z myślą o wsparciu lokalnej branży turystycznej i gastronomicznej. Pod tą marką prowadzone będą liczne działania, które opowiadać będą o możliwościach spędzania czasu wolnego, jakie oferuje Sopot, również ten uzdrowiskowy. To będzie także opowieść o ciekawych propozycjach kulturalnych, które odbywać się będą w miejscach nieoczywistych, zielonych i przestrzennych.

- Mamy świadomość, że ten sezon będzie wyjątkowy pod wieloma względami – mówi Magdalena Czarzyńska-Jachim, wiceprezydent Sopotu. – Nigdy nie staliśmy przed takimi wyzwaniami jak teraz. Bezpieczeństwo jest dla nas najważniejsze i dlatego będziemy w tej kampanii przypominać, że Sopot to także piękne lasy, hipodrom, kilometry ścieżek rowerowych, błonia czy parki. Będziemy zachęcać do spędzania wolnego czasu aktywnie i właśnie w plenerach.

POLECAMY

Sopocka branża turystyczna pomimo trudnej sytuacji ekonomicznej spowodowanej pandemią dostosowała się do nowych zasad sanitarnych i potrzeb gości.  

- Wypoczynek w Sopocie jest bezpieczny, jesteśmy gotowi, otwarci i mamy kompleksową ofertę dla odwiedzających nas gości, którzy w tym roku przyjadą głównie z Polski – mówi Anna Golec- Mastroianni, prezes Sopockiej Organizacji Turystyczne...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 elektronicznych wydań,
  • nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma,
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy