Spotkanie z marką Tork

Aktualności
We wtorek, 4 grudnia w warszawskiej restauracji SPATiF odbyło się spotkanie dziennikarzy z przedstawicielami marki Tork, której właścicielem jest firma Essity, lider w zakresie profesjonalnych rozwiązań do utrzymania higieny. Celem spotkania było podsumowanie działalności marki w 2018 roku i przedstawienie planów na kolejny rok. Gospodarzem wydarzenia był Wojciech Nizio, Regional Brand Activation Manager.

Dodatkową okazją do spotkania były obchody 50-tych urodzin marki Tork, które przypadają w 2018 roku. Nie bez powodu na miejsce spotkania wybrano SPATiF, legendarny lokal na mapie Warszawy, który w latach 60., gdy rodziła się marka Tork, przeżywał czas swojej świetności.

POLECAMY

Nowy SPATiF zaprosił gości do wyremontowanych wnętrz z zachowanymi klasycznymi detalami, dostosowanych jednak do czasów współczesnych. Specjalnie z okazji urodzin marki powstała playlista Tork 50 years - Get ready for the next 50!, która jest dostępna w aplikacji Spotify. Znalazły się na niej największe przeboje, które na przestrzeni ostatnich 50...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 elektronicznych wydań,
  • nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma,
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy